۱۳ پروژه آب و فاضلاب روستایی در میامی افتتاح می‌شود

به گزارش میامی نیوز، مسلم فدائی در گفتگو با میامی نیوز، ضمن بیان اینکه با توجه به چهل‌سالگی انقلاب و در پیش بودن دهه فجر، ۱۳ پروژه آب و فاضلاب روستایی میامی افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها درمجموع ۳۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است. وی بابیان اینکه

کد خبر : 4374
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 0:28

به گزارش میامی نیوز،

مسلم فدائی در گفتگو با میامی نیوز، ضمن بیان اینکه با توجه به چهل‌سالگی انقلاب و در پیش بودن دهه فجر، ۱۳ پروژه آب و فاضلاب روستایی میامی افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها درمجموع ۳۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بابیان اینکه طی دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۹ پروژه آب و فاضلاب روستایی میامی آغاز می‌شود، اضافه کرد: برآورد انجام این تعداد پروژه رقمی معادل ۱۶ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی میامی بابیان اینکه پروژه تأمین آب شرب روستاهای محمدآباد و مجتمع چهار روستایی بکران، کوهان، شریف‌آباد و هونستان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه رقمی معادل ۱۲ میلیارد ریال است.

فدائی بابیان اینکه اجرای خط انتقال آب مجتمع پل ابریشم شامل روستاهای حسین‌آباد، محمدآباد و چاه شیرین کلنگ زنی خواهد شد، ابراز داشت: اعتبار تخصیص‌یافته برای اجرای پروژه ۵۰ میلیون تومان است که درنهایت برای تکمیل آن ۸۰۰ میلیون تومان نیاز دارد.

وی بابیان اینکه در ابتدای انقلاب تنها ۱۵ درصد روستاهای میامی از آب شرب سالم بهره‌مند بودند، اضافه کرد: به برکت انقلاب اکنون ۹۸.۸ درصد مردم ساکن در روستاهای این شهرستان از آب شرب سالم برخوردار هستند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی میامی بابیان اینکه از سال ۷۸ تاکنون ۱۳ هزار انشعاب در این شهرستان سامان‌دهی شده است، ابراز داشت: در طرح اصلاح و بازسازی شبکه با اعتبارات خوبی که در این حوزه تخصیص یافت توانستیم ۲۸۰ انشعاب غیرمجاز را شناسایی کنیم که با همه آن‌ها طبق قانون برخورد شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.