سرپرست جدید اداره منابع طبیعی میامی معرفی شد

میامی نیوز- طی حکمی از سوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، محمد علی رضایی به عنوان سرپرست جدید ادارع منابع طبیعی میامی معرفی شد. به گزارش میامی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، علینقی حیدریان طی حکمی، محمد علی رضایی را به عنوان سرپرست اداره

کد خبر : 5229
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 18:46

میامی نیوز- طی حکمی از سوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، محمد علی رضایی به عنوان سرپرست جدید ادارع منابع طبیعی میامی معرفی شد.

به گزارش میامی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، علینقی حیدریان طی حکمی، محمد علی رضایی را به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی منصوب و از زحمات حسین صائمی پور تقدیر بعمل آمد.

وی در این حکم آورده است: منابع طبیعی انفال و ثروت عمومی محسوب شده و ترویج فرهنگ حفاظت و آموزش های لازم در خصوص صیانت از این ثروت ملی و استفاده صحیح از آن ضروری است.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: به منظور تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی و با پیگیری های مستمر و جلب مشارکت اقشارمختلف مردم، دو هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان همیار طبیعت منابع طبیعی با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همکاری می کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در پایان حکم خود آورده است: منابع طبیعی متعلق به همه نسل ها است و همه وظیفه دارند در راستای صیانت و حفاظت از آن نگهداری کنند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.