سرپرست فرمانداری میامی:

مردم پل ابریشم میامی نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند

میامی نیوز- سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به توسعه مناطق کمتر توسعه یافته دارد، گفت: مردم پل ابریشم میامی نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند. به گزارش میامی نیوز،محمد مهدی کریمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری میامی در محل روستای پل ابریشم این شهرستان با بیان اینکه دولت

کد خبر : 5429
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1395 - 14:18

میامی نیوز- سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به توسعه مناطق کمتر توسعه یافته دارد، گفت: مردم پل ابریشم میامی نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

به گزارش میامی نیوز،محمد مهدی کریمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری میامی در محل روستای پل ابریشم این شهرستان با بیان اینکه دولت یازدهم نگاه ویژه ای به مناطق روستایی و خدمت رسانی به روستاها داشته است، ابراز داشت: منطقه پل ابریشم دارای چهار روستا محمد آباد، حسین آباد، چاه شیرین وچاه فرش با جمعیتی معادل ۷۳۳ نفر است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم باید در اولویت مدیران استانی و شهرستانی قرار گیرد، افزود: آب و راه ارتباطی مهم ترین مطالبات منطقه به شمار می رود که در کمیته برنامه ریزی برای آبرسانی مجتمع، بودجه خوبی تدارک دیده شده است.

سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه در یکی از نقاط محروم شهرستان آشنایی با خواسته های مردم و توجه به نقاط محروم منطقه است، ابراز داشت: استقرار پزشک، شبکه دیجیتال و اینترنت، راه های ارتباطی، اورژانس، ایستگاه راه آهن، برق، آب آشامیدنی، گازرسانی، سند منازل مسکونی، نبود شبکه استانی آموزش و پرورش، بیکاری جوانان، چاه های کشاورزی و سوخت از جمله مهم ترین خواسته های این منطقه است که امیدواریم با برنامه ریزی و اقدام سریع بتوانیم در تحقق این اهداف گام ارزشمندی برداریم.

کریمی با بیان اینکه خدمت رسانی را باید به سمت مردم ببریم تا آنها طعم شیرین خدمت را بچشند، تصریح کرد: حضور مسئولان در مناطق محروم سرمایه های اجتماعی و انسانی را به میدان خواهد آورد و همه تلاش ما خدمت و معرفی شهرستان و ظرفیت های ناشناخته آن است که مدیران باید یک نگاه عمیق تری به مناطق روستاها داشته باشند تا خدمت رسانی در تمام نقاط به طور محسوس لمس شود.

وی با بیان اینکه پل ابریشم این ظرفیت را دارد که به عنوان مرکز توریسم معرفی شود،  افزود: معرفی دوجاده، کاروانسرا و جاده ابریشم در این منطقه عزم جدی را می طلبد تا این منطقه به عنوان منطقه گردشگری برای عموم معرفی شود.

سرپرست فرمانداری میامی تاکید کرد: باید اذعان داشت دستاوردهای انقلاب و اقتدار نظام در گرو خدمت به مناطق محروم است لذا امیدواریم بتوانیم با همکاری نهادها و مسئولان بخشی از دغدغه های مردم این بخش را برطرف کنیم.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.