واژگونی دو دستگاه خودرو درمحور میامی-سبزوار/یک نفر جان باخت

به گزارش میامی نیوز،سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با مهر، بابیان اینکه حدود ۲:۴۲ دقیقه بامداد چهارشنبه یک دستگاه خودرو نیسان در کیلومتر ۲۵ محور میامی- سبزوار واژگون شد، ابراز داشت: متأسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت. وی بابیان اینکه علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و

کد خبر : 4392
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1397 - 0:44

به گزارش میامی نیوز،سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با مهر، بابیان اینکه حدود ۲:۴۲ دقیقه بامداد چهارشنبه یک دستگاه خودرو نیسان در کیلومتر ۲۵ محور میامی- سبزوار واژگون شد، ابراز داشت: متأسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت.

وی بابیان اینکه علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام‌شده است، افزود: از رانندگان تقاضا داریم به‌محض احساس عدم هوشیاری بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند تا شاهد این وقایع تلخ نباشیم.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان همچنین از واژگون یک دستگاه اتوبوس در ۲۰ کیلومتری محور میامی-سبزوار خبر داد و تصریح کرد: این حادثه در ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه اتفاق افتاد که علت حادثه در دست بررسی است.

کبیری بابیان اینکه این اتوبوس هفت سرنشین داشته است، افزود: از تعداد مجروحان و یا کشته‌شدگان اطلاعاتی در دسترس نیست و هم‌اکنون نیروهای امدادی هلال‌احمر، اورژانس و پلیس‌راه در محل حادثه مستقر هستند.

وی بابیان اینکه یکنواختی و کویری بودن محور میامی-سبزوار باعث خواب‌آلودگی راننده‌ها می‌شود، ابراز داشت: استراحت به‌موقع بعد از هر دو ساعت رانندگی به مسافران توصیه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان سمناناضافه کرد: هم‌اکنون مشکل خاصی در محورهای استان وجود ندارد اما از رانندگان تقاضا داریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب، سفر خوبی را برای خود و همراهانشان فراهم کنند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.