۱۲۴ نفر برای انتخابات شورای شهر و روستاهای میامی ثبت نام کردند

به گزارش میامی نیوز،محمد مهدی کریمی، ضمن بیان اینکه ثبت نام افراد از داوطلبان شرکت در پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به ستاد انتخابات میامی همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: تا ظهر ششمین روز فروردین ماه جاری، ۱۲۴ نفر دوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ثبت نام کردند. وی با

کد خبر : 4454
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1396 - 1:54

به گزارش میامی نیوز،محمد مهدی کریمی، ضمن بیان اینکه ثبت نام افراد از داوطلبان شرکت در پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به ستاد انتخابات میامی همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: تا ظهر ششمین روز فروردین ماه جاری، ۱۲۴ نفر دوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای جلوگیری از ازدحام و تسهیل در روند مراقبت نام، نام نویسی را به روز آخر موکول نکنند، تاکید کرد: نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا در فرمانداری ها و بخشداری ها تا پایان روز یکشنبه ششم فروردین در ستاد انتخابات میامی ادامه دارد.

فرماندار میامی تاکید کرد: افرادی که به هر دلیل موفق به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه نشده باشند می توانند با تنظیم فرم خود اظهاری مربوطه در فرمانداری ها و بخشداری ها ثبت نام و اعلام داوطلبی کنند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.