استاندار سمنان خبر داد:

اعتبار ۱۵۹۹ میلیارد تومانی طرح‌های هفته دولت استان سمنان

به گزارش میامی نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست خبری در فضای مجازی برای اعلام برنامه‌های هفته دولت در استان سمنان افزود: اعتبار طرح‌های عمرانی آماده افتتاح پنج هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال است. وی ادامه داد: هفته دولت امسال در استان سمنان ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال طرح

کد خبر : 2432
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 10:03

به گزارش میامی نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست خبری در فضای مجازی برای اعلام برنامه‌های هفته دولت در استان سمنان افزود: اعتبار طرح‌های عمرانی آماده افتتاح پنج هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: هفته دولت امسال در استان سمنان ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال طرح سرمایه‌گذاری می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه طرح‌های سرمایه‌گذاری با تسهیلات دولتی و منابع خصوصی شروع شده است اضافه کرد: مجموع طرح های سرمایه‌گذاری و طرح‌های آماده بهره برداری در هفته دولت امسال، هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: به مناسبت هفته دولت طرح‌های مختلفی در شهرستان‌های استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد که فرمانداران هر شهرستان آن‌ها را اعلام می‌کنند.

آشناگر تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری با ارزش هفت هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار هفته دولت امسال در استان سمنان آغاز می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه هفت هزار و ۹۰ میلیارد ریال اعتبار طرح‌های عمرانی قابل کلنگ‌زنی استان است افزود: ۳۰۰ میلیارد ریال ارزش طرح‌های سرمایه گذاری هفته دولت ۹۹ در استان است که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد که طرح‌های با بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار سمنان با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد، اضافه کرد: علیرغم محدودیت منابع درآمدی، دولت به منظور حفظ روند توسعه‌ای کشور نه تنها طرح‌های عمرانی که در مرحله اجرا بودند را دنبال می کند بلکه عملیات اجرایی طرح‌های جدید را آغاز کرد.

آشناگر گفت: برنامه‌های طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی‌ هفته دولت نیز هم چون آیین‌های عزای حسینی، دستخوش شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می‌شود.

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.