امام جمعه میامی :

توهین به مقدسات مسلمانان موجب رشد اسلام خواهد شد

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ،حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجدجامع این شهر، افزود: دشمنان اسلام هر روز به بهانه‌ های مختلف برای جلوگیری از اقتدار و عظمت مسلمانان به توطئه‌ ای جدید متوسل می‌شوند. وی ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به قرآن کریم و

کد خبر : 2549
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1399 - 15:31

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ،حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجدجامع این شهر، افزود: دشمنان اسلام هر روز به بهانه‌ های مختلف برای جلوگیری از اقتدار و عظمت مسلمانان به توطئه‌ ای جدید متوسل می‌شوند.

وی ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به قرآن کریم و پیامبر مهربانی ها،گفت : توهین به مقدسات مسلمانان موجب رشد اسلام خواهد شد.

امام جمعه میامی گفت: توهین به پیامبر اکرم (ص) نشانه وحشت سیاستمداران غربی از گسترش رو از افزون اسلام است.

صفایی پور ادامه داد: تاکنون توسط دشمنان اقدامات فرهنگی گسترده و خصمانه ای علیه مسلمانان صورت گرفته ولی با هوشیاری و بصیرت همه تلاش های آنان خنثی شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان کشور از نفوذ منطقه ای ایران عصبانی هستند، اظهار داشت : طبق نظر کارشناسان فاسد ترین انتخابات تاریخ آمریکا در حال شکل گیری است .

صفایی پور تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی دولت آمریکا به دنبال فشار حداکثری بر ایران اسلامی هستند ولی نقشه حرکت انقلابی کشور به سمت پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی از مسیر فرهنگ ناب اسلامی و اتکا به توان داخلی ستودنی است .

امام جمعه میامی باتشکر از اقدام های دستگاه قضایی کشور مبنی بر مبارزه با سودجویان،افزود: برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی در راستای سخنان رهبر معظم انقلاب ضرورت دارد و باید اقدام جدی صورت پذیرد.

صفایی پور گفت: نمایندگان مجلس یازدهم تلاش کنند قوانینی تصویب شود که مشکلات معیشتی مردم کاهش یابد.

وی با توجه به بازگشایی مدارس و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط معلمان و دانش آموزان اظهار داشت: بیماری کرونا کشورها را تحت تاثیر خود قرار داده ولی با مدیریت و مسوولیت پذیری می‌توانیم از آسیب‌های جدی آن در امان باشیم.

صفایی پور تصریح کرد: باید امکانات و زیر ساخت های لازم در راستای آموزش های مجازی عادلانه فراهم گردد.

امام جمعه میامی تصریح کرد: برای ایجاد تحول در جامعه باید آموزش و پرورش در کنار تعلیم و تربیت به پژوهش هم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

صفایی پور  گفت : مردم میامی بعد از سالها همچنان چشم انتظار توسعه در بخش های مختلف هستند و نیازمند عزم جدی مسئوولان برای خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان است.‌

نمازگزاران پس از نمازجمعه با شعارهای “مرگ بر آمریکا ” و “مرگ بر اسرائیل ” اهانت به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.