رئیس ارشاد اسلامی شاهرود:

مجتمع فرهنگی و هنری شاهرود کلنگ زنی شد

رضا مهدیان در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز ، با اشاره به کلنگ زنی مجموعه فرهنگی و هنری شاهرود همزمان با هفته دولت سال جاری، ابراز داشت: این مجموعه در جوار مصلی اعظم شاهرود با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید. وی با بیان اینکه این پروژه یکی از بزرگترین مجموعه‌های فرهنگی

کد خبر : 2518
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 14:13

رضا مهدیان در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز ، با اشاره به کلنگ زنی مجموعه فرهنگی و هنری شاهرود همزمان با هفته دولت سال جاری، ابراز داشت: این مجموعه در جوار مصلی اعظم شاهرود با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از بزرگترین مجموعه‌های فرهنگی و هنری استان سمنان محسوب می‌شود، افزود: این طرح در زمینی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع و ۱۶ هزار متر زیربنا احداث خواهد شد.

رئیس ارشاد اسلامی شاهرود با اشاره به مصوبه این طرح در سفر رئیس جمهور به استان سمنان، گفت: سالن یک هزار نفره همایش‌ها و هنرهای صحنه‌ای یکی از بخش‌های این مجموعه است این مجتمع همچنین یک گالری نیز دارد.

مهدیان با بیان اینکه مجتمع فرهنگی شاهرود یک سالن نمایش ۱۵۰ نفره نیز دارد، بیان کرد: سالن جلسات، اتاق آموزش، اتاق‌های مرتبط با انجمن‌های ارشاد اسلامی و … در زمره دیگر بخش‌های این مجموعه است.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.