مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

۱۳ پروژه راه و شهرسازی در شرق استان سمنان افتتاح می‌شود/ ساماندهی سه راهی ابراهیم آباد میامی به جاده اصلی با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان

به گزارش میامی نیوز،امیر عمیدی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح این اداره کل در هفته دولت، بیان کرد: در هفته جاری ۱۳ پروژه شامل هفت پروژه راه سازی و شش پروژه

کد خبر : 2435
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 21:22

به گزارش میامی نیوز،امیر عمیدی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح این اداره کل در هفته دولت، بیان کرد: در هفته جاری ۱۳ پروژه شامل هفت پروژه راه سازی و شش پروژه بازآفرینی شهری به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مجموع ۱۳ طرح قابل افتتاح در شرق استان سمنان ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در بر دارند، ابراز کرد: هفت پروژه راه ۱۲ میلیارد تومان و شش پروژه بازآفرینی شهری دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه در ایام هفته دولت مسیر روستایی بی ارجمند که از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بود، به بهره برداری می‌رسد، گفت: این پروژه دهه فجر کلنگ زنی و با صرف اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به طول سه کیلومتر روکش آسفالت، آماده بهره برداری شده است.

عمیدی با بیان اینکه دیگر پروژه قابل بهره برداری در هفته جاری طرح اصلاح روکش آسفالت محور شاهرود- طرود – معلمان است، تاکید کرد: این طرح به طول ۱۱ کیلومتر و با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا شده است.

وی با بیان اینکه روکش سرد آسفالت محور روستایی کلامو به قلعه نوخرقان با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان به طول دو هزار و ۸۰۰ متر از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در شرق استان سمنان است، تاکید کرد: در هفته جاری یک پروژه دیگر محور روستایی بی ارجمند در قالب طرح ابرار با طول سه کیلومتر با امکانات موجود در مجموعه اداره راه شهرستان شاهرود افتتاح می‌شود همچنین باید گفت برای اجرای این طرح ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه در این هفته همچنین پروژه محور میامی-جاجرم نیز افتتاح می‌شود، گفت: این پروژه از محل اعتبارات ملی و به طول ۱۵ کیلومتر و عرض هفت متر با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شده و آماده بهره برداری است در این هفته همچنین شاهد افتتاح طرح آسفالت حفاظتی محور عباس آباد میامی به طول ۱۰ کیلومتر خواهیم بود که برای آن یک و نیم میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

عمیدی با بیان اینکه نمونه این طرح دهه فجر سال قبل در کمربندی شاهرود اجرایی شد، ابراز داشت: این طرح نوعی بهسازی آسفالت است که به صورت پایلوت در شرق استان سمنان انجام شده و در آینده نزدیک در تمام کشور اجرایی می‌شود.

وی درباره دیگر پروژه قابل افتتاح شرق استان سمنان در حوزه راه افزود: ساماندهی سه راهی ابراهیم آباد میامی به جاده اصلی با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان با هدف اتصال راه ابراهیم آباد به جاده اصلی و کاهش مخاطرات از دیگر طرح‌های هفته دولت در شرق استان اس

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.