فرماندار شاهرود:

انتقال آب کالپوش به شاهرود پیگیری می‌شود

به گزارش میامی نیوزبه نقل از مهر،نادر فخری صبح سه شنبه در جلسه افتتاح پروژه‌های هفته دولت از طریق ویدئوکنفرانس با استاندار سمنان به میزبانی فرمانداری شاهرود ضمن بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته خوشبختانه شاهرود پروژه‌های بسیاری را در دست اقدام داشت امسال شاهد بهره برداری از آنها هستیم، ابراز داشت: برخلاف

کد خبر : 2458
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 21:28

به گزارش میامی نیوزبه نقل از مهر،نادر فخری صبح سه شنبه در جلسه افتتاح پروژه‌های هفته دولت از طریق ویدئوکنفرانس با استاندار سمنان به میزبانی فرمانداری شاهرود ضمن بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته خوشبختانه شاهرود پروژه‌های بسیاری را در دست اقدام داشت امسال شاهد بهره برداری از آنها هستیم، ابراز داشت: برخلاف تصوری که می‌رفت با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها و ویروس کرونا شاهد هستیم در شاهرود و پروژه‌های خوبی در حال اتمام است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا خللی در برنامه‌های هفته دولت ایجاد نکرده است، افزود: ۹۹ پروژه طی هفته دولت سال جاری در شاهرود با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه یک پروژه شهرداری با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: ۱۰ طرح اقتصادی و ۸۹ پروژه عمرانی در طول هفته افتتاح خواهد شد و ضمن آن پروژه‌های خوبی نیز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که سرجمع پروژه‌ها ۲۳۸ میلیارد تومان خواهد شد.

فخری بابیان اینکه مشکل آب شرب یکی از چالش‌های موجود در این شهرستان است، تصریح کرد: با حفر چاه و اصلاح الگوی مصرف دغدغه آب در سال جاری وجود نداشت لذا در بین ۹۹ پروژه ۲۵ پروژه کلنگ زنی و افتتاح پروژه آب و فاضلاب با اعتبار هشت میلیارد تومان انتخاب شد و امیدواریم با این اقدامات در کوتاه مدت مشکل کمبود آب رفع شود.

وی ضمن بیان اینکه با انتقال آب از کالپوش در میان مدت مشکلات آب رفع می‌شود که این موضوع، در دست پیگیری است افزود: در کنار پیگیری موضوع آب کالپوش با فرماندار علی آباد نیز جلسه‌ای برای انتقال آب قطری به شاهرود برگزار شده است.

فرماندار شاهرود گفت: برای این طرح ۳۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که با احتساب نرخ امروز بیش از ۶۶ میلیارد تومان هزینه این انتقال آب از چشمه‌سار قطری بود که امیدواریم در دراز مدت این پروژه نهایی و در آینده شاهد باشیم مردم دغدغه آب شرب نداشته باشند.

فخری در خاتمه گفت: بیشترین پروژه هفته دولت امسال با ۹۲ میلیارد تومان به راه و شهرسازی و بعد از آن به شهرداری مربوط می‌شود.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.