فرماندار میامی :

حضرت قاسم(ع) بهترین الگوی نوجوانان است/ حسین(ع) کشتی نجات

به گزارش میامی نیوز، احمد ملایری شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ مذهبی احلی من العسل میامی با حضور هیئت‌های مذهبی دانش آموزی شهرستان با اشاره به الگوهایی که در دین مبین اسلام وجود دارد، بیان کرد: حضرت قاسم (ع) که شهادت را از عسل شیرین‌تر می‌دانست، بهترین الگوها برای نوجوانان ما محسوب می‌شود. وی با

کد خبر : 2496
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 - 15:53

به گزارش میامی نیوز، احمد ملایری شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ مذهبی احلی من العسل میامی با حضور هیئت‌های مذهبی دانش آموزی شهرستان با اشاره به الگوهایی که در دین مبین اسلام وجود دارد، بیان کرد: حضرت قاسم (ع) که شهادت را از عسل شیرین‌تر می‌دانست، بهترین الگوها برای نوجوانان ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اهل بیت (ع) کشتی‌های نجات هستند، ابراز کرد: هر کس به این الگوها متوسل شد، می‌تواند در دنیای امروز که مالامال از طوفان‌ها است، نجات یابد.

فرماندار میامی با بیان اینکه طبق فرمایش نبی مکرم اسلام (ص) همه انبیا و امامان کشتی نجات هستند ، ابراز کرد: امام حسین (ع) کشتی نجاتی است که دو ویژگی متفاوت با دیگران دارد نخست وسعت و ظرفیتی بسیار دارد و دوم انسان را با سرعت بیشتری به سعادت می‌رساند.

ملایری با بیان اینکه بسیاری در دنیا وجود دارند که در حال غرق شدن در دنیای امروز، با توسل به امام حسین (ع) و امثال حضرت قاسم (ع) نجات یافته‌اند، تاکید کرد: دنیای امروزی ما مملو از طوفان‌های سهمگینی است که از جهات مختلف بر ما فرود می‌آیند لذا اگر می‌خواهیم در این تلاطم‌ها غرق نشویم باید به کشتی اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) توسل بجوییم.

وی با اشاره به نمونه‌های تاریخی افرادی که در حال غرق شدن به کشتی نجات حسین (ع) توسل جسته‌اند، گفت: حرّ یکی از مهمترین این افراد است که ابتدا مقابل امام ایستاد اما وقتی به این کشتی نجات متوسل شد، نجات یافت و در زمره شهدای دشت کربلا، محسوب شد.

فرماندار میامی با بیان اینکه نجات توسط سفینه النجات حسین (ع) مختص به شیعیان و ایرانیان نیست، تاکید داشت: چه بسیار غیر مسلمان و مسیحی و… که توسط به امام حسین (ع) سبب شده تا از گره‌های زندگی‌هایشان دور شوند که نمونه آن در تاریخ فراوان است.

ملایری با بیان اینکه توسل سبب نجات ما می‌شود، گفت: امام حسین (ع) و شخصیت‌هایی مانند حضرت قاسم (ع) حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زینب (س)، حضرت رقیه (س) و… الگوهایی برای تمام بشریت هستند لذا باید تلاش کرد تا این الگوها بیشتر بین نوجوانان و جوانان ما شناسانده شود.

وی با بیان اینکه حضرت قاسم (ع) الگوی بزرگی برای نوجوانان مسلمان است، ابراز داشت: نوجوانان ما باید از آن حضرت درس ایستادگی، ولایت پذیری، ایثار را بیاموزند.

فرماندار میامی نوجوانی را سنی مهم دانست و تصریح کرد: این سن انسان کنجکاوی خاصی دارد و به دنبال حقیقت می‌گردد لذا باید قدردان این سنین بود و الگوهای مناسبی را برگزید.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.