ماشین‌آلات راهداری میامی نوسازی شد

به گزارش میامی نیوز ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان میامی روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد : نوسازی ماشین آلات راهسازی در بخش مرکزی ،کالپوش و جاده ترانزیت تهران _مشهد و شرایط جغرافیایی این شهرستان ضرورت دارد. علی ساغری افزود: در این طرح ۲ دستگاه ماشین آلات سبک و ۱۴ دستگاه نیمه

کد خبر : 2502
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 13:49

به گزارش میامی نیوز ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان میامی روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد : نوسازی ماشین آلات راهسازی در بخش مرکزی ،کالپوش و جاده ترانزیت تهران _مشهد و شرایط جغرافیایی این شهرستان ضرورت دارد.

علی ساغری افزود: در این طرح ۲ دستگاه ماشین آلات سبک و ۱۴ دستگاه نیمه سنگین ، ۲ دستگاه گریدر ،۲ دستگاه ایسوزو، یک لودر، لودر هپکو ، گیربکس ۴ دستگاه بنزمایلر ، خرید لاستیک و زنجیر چرخ ماشین آلات راهداری و خرید ۲دستگاه کارواش صنعتی نوسازی شد.

ساغری افزود: میامی از شهرستان های کمتر توسعه یافته محسوب می شود و به روزرسانی ماشین آلات و تامین تجهیزات در اولویت قرار دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی میامی گفت: بارش باران و برف در بخش کالپوش از فصل پاییز آغاز می‌شود و با توجه به برفگیربودن منطقه، نوسازی ماشین آلات و تجهیزات راهداری ضروری است.

۶۷ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی با سرمایه‌گذاری ۵۳۰ میلیارد ریال هفته دولت امسال افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

۶۶۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران – مشهد در استان سمنان واقع شده که سالانه نزدیک به ۱۵ میلیون زائران امام رضا (ع) از این محور تردد می کنند.

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است و یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.