نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

توزیع عادلانه اعتبارات در بودجه ۱۴۰۰ در دستور کار است

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، علی‌اصغر خانی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: نرخ بیکاری در شاهرود و میامی به ۳۰ درصد می‌رسد و این در حالی است که در برخی روستاهای این منطقه نرخ بیکاری به ۳۵ درصد نیز می‌رسد. وی با تأکید بر

کد خبر : 2667
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 - 15:42

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، علی‌اصغر خانی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: نرخ بیکاری در شاهرود و میامی به ۳۰ درصد می‌رسد و این در حالی است که در برخی روستاهای این منطقه نرخ بیکاری به ۳۵ درصد نیز می‌رسد.

وی با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه اعتبارات و تخصیص آن بر اساس شاخص‌های جمعیتی در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: حفظ حقوق مردم هر شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه در دستور کار استاندار قرار گیرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی بابیان اینکه اکنون در شرایط دشواری در حوزه اقتصاد قرار داریم، تصریح کرد: تأمین معیشت و ایجاد اشتغال مهم‌ترین دغدغه و مطالبه مردم است و دولتمردان و مسئولان نظام در این راستا باید گام بردارند.

خانی با اشاره به اینکه عده‌ای از دشمنان در داخل کشور و عده‌ای در خارج از کشور درصدد از بین بردن این نظام هستند، یادآور شد: فعالیت در حوزه اقتصاد و اشتغال کشور نیازمند حضور مؤثر افراد انقلابی و متدین است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی باید مسئولان همواره در کنار مردم باشند و برای رفع مشکلات آنان دغدغه کند عمل کنند و قطعاً مردم نیز با همراهی و همدلی مسئولان را یاری می‌کنند.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.