مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان :

۹۳ واحد مسکونی در سایت توسعه حسین آباد کالپوش احداث شد

به گزارش میامی نیوز ، علیرضا فلاحی غروب شنبه در نشست بررسی مسائل روستاهای کالپوش میامی به میزبانی بخشداری کالپوش با اشاره به رانش زمین و جایگزینی خانه‌های مسکونی برای مردم پس از حادثه نوروز ۹۸، بیان کرد: مجموع واحدهای احداثی در سایت توسعه روستای حسین آباد کالپوش ۹۳ واحد است. وی با بیان اینکه

کد خبر : 2614
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 21:36

به گزارش میامی نیوز ، علیرضا فلاحی غروب شنبه در نشست بررسی مسائل روستاهای کالپوش میامی به میزبانی بخشداری کالپوش با اشاره به رانش زمین و جایگزینی خانه‌های مسکونی برای مردم پس از حادثه نوروز ۹۸، بیان کرد: مجموع واحدهای احداثی در سایت توسعه روستای حسین آباد کالپوش ۹۳ واحد است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته برای ساخت خانه در شهرک جدید حسین آباد، ۷۴۴ تن سیمان رایگان توزیع شده است، افزود: ۴۶ میلیارد ریال تسهیلات ساخت خانه به اهالی منطقه حسین آباد کالپوش پرداخت شده است همچنین دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت خانه به اهالی روستای حسین آباد پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه رفع مشکلات مردم حسین آباد با برنامه‌ریزی‌های اصولی ادامه دارد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت و تکمیل خانه‌ها در منطقه خود را متعهد می‌داند، ابراز کرد: در ماه‌های گذشته تمامی مسئولان ارشد بنیاد مسکن کشور به منطقه حسین آباد بازدید داشتند و درخواست‌های جدید مردم منطقه در سطح کشور پیگیری می‌شود.

مسئولان پیگیر هستند

ایرج رئیسیان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز در سخنان کوتاهی ضمن بیان اینکه استقرار نماینده ویژه استاندار از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری در حسین آباد کالپوش در روزهای اولیه رانش زمین انجام شد، گفت: به صورت مستمر برای گره‌گشایی از مشکلات اهالی منطقه حسین آباد کالپوش با دستگاه‌های اجرایی استان سمنان رایزنی می‌شود.

فرماندار میامی نیز با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان به خوبی تعهدات خود را برای ساخت شهرک جدید در حسین آباد کالپوش انجام دادند و این روند مثبت به طور قطع با تلاش مضاعف ادامه می‌یابد، گفت: تمامی تعهدات هیئت دولت برای گره گشایی از مشکلات مردم مصیبت دیده حسین آباد کالپوش انجام شده است و مسئولان استانی تمام قد برای رفع دغدغه‌های به وجود آمده تلاش کردند.

احمد ملایری با بیان اینکه به دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی تکمیل خانه‌های جدید در حسین آباد غیرممکن است و اهالی منطقه خواستار دریافت تسهیلات جدید هستند، ابراز داشت: تعیین تکلیف زمین اطراف برای ساخت جاده دسترسی جدید در روستای حسین آباد با همکاری دهیاری این روستا در دست انجام است.

مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر مردم

امام جمعه کالپوش نیز با بیان اینکه هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی استان باید برای رفع مشکلات مطرح شده افزایش یابد و با همدلی می‌توان برای توسعه منطقه اقدام کرد، گفت: به دلیل رانش زمین و مشکلات اقتصادی به وجود آمده، اکنون مردم حسین آباد دغدغه‌های فراوانی دارند که باید این گرفتاری‌ها یکی پس از دیگری رفع شود.

حجت الاسلام اسماعیل بهرامی افزود: میزان مراجعه‌های مردم به دفتر امام جمعه کالپوش برای بیان مشکلات قابل توجه است که با رفع مشکلات زیرساختی و تکمیل خانه‌های افراد مصیبت دیده امیدواریم بار دیگر سلامت جسمی و روحی این عزیزان به شرایط قبل برگردد.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در صورت امکان گزارش‌هایی از روند اقدام‌های انجام شده در حسین آباد به دفتر امام جمعه کالپوش ارسال کنند چراکه با داشتن اطلاعات می‌توان، بهتر برای مردم دستاوردها را توضیح داد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.