فرماندار میامی:

سند توسعه ۴ روستای میامی به تصویب رسید

احمد ملایری در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز، با اشاره به برگزاری نشست کمیته برنامه‌ریزی میامی بیان کرد: یکی از مهمترین مصوبات این نشست تصویب طرح توسعه چهار روستاهای شهرستان به نام‌های کمردار، استربند، حسین‌آباد میامی و حسین‌آباد پل ابریشم بود. وی با بیان اینکه سند توسعه پس از ارائه توسط تسهیلگران روستاها به تصویب

کد خبر : 2677
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 10:28

احمد ملایری در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز، با اشاره به برگزاری نشست کمیته برنامه‌ریزی میامی بیان کرد: یکی از مهمترین مصوبات این نشست تصویب طرح توسعه چهار روستاهای شهرستان به نام‌های کمردار، استربند، حسین‌آباد میامی و حسین‌آباد پل ابریشم بود.

وی با بیان اینکه سند توسعه پس از ارائه توسط تسهیلگران روستاها به تصویب رسیده است، افزود: این سند توسعه در واقع نقشه راهی برای توسعه همه جانبه روستا از لحاظ استفاده از منابع و داشته‌ها، توسعه اقتصادی، اشتغال‌زایی، توسعه اجتماعی و… است.

فرماندار میامی سند توسعه را راهنمای مسیر حرکت به سمت آبادانی دانست و تصریح کرد: در راستای اجرای ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه، مقرر شده است تمام روستاهای کشور دارای سند توسعه اقتصادی و اشتغالزایی شوند که خوشبختانه در شهرستان اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

ملایری با بیان اینکه اسناد روستاها پس از تصویب در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، در شورای برنامه‌ریزی استان نیز مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد و توسعه روستا بر اساس این سند صورت خواهد گرفت، افزود: یکی از مزیت‌های ویژه سند توسعه مقوله اعتبارات است که می‌تواند به توسعه همه جانبه روستاها کمک کند.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.