مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه یک هزارو۲۰۰ بسته بین نیازمندان استان سمنان در راستای ترویج فرهنگ نذر با مشارکت کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا تعداد توزیع شد گفت: توزیع  نذر قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی،

کد خبر : 2711
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1399 - 12:59

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه یک هزارو۲۰۰ بسته بین نیازمندان استان سمنان در راستای ترویج فرهنگ نذر با مشارکت کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا تعداد توزیع شد گفت: توزیع  نذر قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی، تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایطی که استان درگیر اتفاقات مربوط به ویروس کرونا است صورت گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان حمایت از هموطنان نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی عنوان و افزود: این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مؤمنانه طی سال‌های آینده نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: توزیع بسته‌های گوشت در هر شهرستان توسط کانون‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

حجت الاسلام موسوی  گفت: این مرحله از توزیع گوشت‌های قربانی، نمک متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) نیز به بسته‌های گوشت متبرک قربانی اضافه شده و در سطح استان سمنان بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده در ایام شیوع کرونا توزیع می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  با اشاره به اینکه طرح قربانی ماه ربیع به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر آغاز شده و تا ۱۷ ربیع ادامه دارد اظهارداشت : طرح قربانی ماه ربیع چهارمین مرحله (قرار گاه گامی به سوی جامعه مهدوی) است که به منظور سلامتی امام زمان اجرا می شود.

به گفته وی مردم می توانند برای شرکت در نذر سلامتی امام زمان ، نذورات خود را از طریق #۳۱۳*۷۸۰*  یا تلفن ۳۷۲۵۶۰۰۹ به حساب مسجد مقدس جمکران واریز کنند.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.