استعفا دسته جمعی شورای اسلامی فرومد میامی

استعفای جمعی شورای فرومد بیانیه شورای اسلامی فرومد “مقام معظم رهبری : روستاها مراکز تولیدی کشور هستند و با آبادی روستاها تمامی کشور آباد خواهد شد.” مردم بزرگوار، صبور و رنج کشیده فرومدسلام علیکم؛ مدت سه سال و اندیست در کنار شما بودیم. آمدیم تا بلکه بتوانیم، کوله باری از مشکلات را از دوش شما

کد خبر : 2922
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 21:32

استعفای جمعی شورای فرومد

بیانیه شورای اسلامی فرومد

“مقام معظم رهبری : روستاها مراکز تولیدی کشور هستند و با آبادی روستاها تمامی کشور آباد خواهد شد.”

مردم بزرگوار، صبور و رنج کشیده فرومد
سلام علیکم؛

مدت سه سال و اندیست در کنار شما بودیم. آمدیم تا بلکه بتوانیم، کوله باری از مشکلات را از دوش شما برداریم و به وطن خود خدمت کنیم. خدا می داند هر آنچه تجربه و دانش و در توان خود داشتیم دریغ نکرده و همیشه سعی نمودیم چه از طریق پیگیری های حضوری، مکاتبات و جلسات با مسئولین ادارات و سازمانها، مشکلات را به بهترین نحو ممکن منتقل نموده تا به راهکاری نهایی و جامع برسیم.

مطالبات مردمی زیادی را طی این مدت پیگیری نمودیم از جمله:

۱) بعد از گذشت ۲ دهه از آغاز پروژه جاده فرومد به شفیع آباد، پیگیری های زیادی انجام شد و علیرغم تامین اعتبار قابل توجه طی دو سال گذشته، عملا تخصیصی صورت نگرفت و متاسفانه مسئولین هیچ اقدام شایسته و بایسته ای انجام ندادند.
۲) مشکلات عدیده معادن فرومد اعم از تخلف در واگذاری اولیه و تمدید آن، فروش مواد خام معدنی، مسائل و معضلات ایجاد شده در حوزه منابع طبیعی، محیط زیست و مشکلات جامعه کارگری که بدون هیچ پاسخ و رسیدگی لازم از سوی مسئولین ذیربط دولتی به حال خود رها شده و عملا مراتب به قوه قضاییه ارجاع و درحال حاضر منوط به نظر دادستان کل کشور گردیده است.
۳) برای اختصاص یک درصد از فروش مواد خام معدنی منطقه که در برنامه ششم توسعه تکلیف شده هیچ اقدامی از سوی مسئولین صورت نگرفت.
۴) برای موضوع بخش شدن فرومد با عنایت به دوری منطقه و دهستان از مرکز شهرستان و محرومیت های فراوان در راستای حاکمیت عدالت اجتماعی، اقتصادی و برون رفت منطقه از محرومیت، هیچ حرکتی از سوی دستگاه های متولی انجام نگرفت.
۵) در خصوص ساخت سوله ورزشی و پس از انعقاد تفاهم نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان، دهیاری با همیاری جوانان روستا نسبت به اجرای فوندانسیون اقدام نمود ولی هیچ اعتباری اختصاص نیافت.
۶) اورژانس فرومد که ساختمان آن در دست ساخت می باشد، با مشکل تجهیز و تامین نیروی انسانی مواجه است.
۷) علی رغم رفع برخی مشکلات کمی آب شرب، مشکل کیفیت آب شرب و آلودگی آن به کروم حل نشد.
۸) در خصوص تجمیع دامداریها و رفع مشکلات موجود و تخصیص آب شرب دام که در راستای مهاجرت معکوس جوانان از تهران و شهرها به روستا تکلیف بود، اقدامی صورت نگرفت.
۹) در خصوص واگذاری فضای بلا استفاده فنی وحرفه ای روستا به دهیاری، علیرغم درخواست های مکرر برابر ضوابط مرتبط از استانداری طی سه سال گذشته، متاسفانه امروز هم که شاهد به مزایده گذاشتن ساختمان فوق هستیم و با عنایت به تمام پیگیری ها و مکاتبات از سوی شورا و گلایه های مردمی در فضاهای مجازی، شاهدیم که مسئولین ارشد استان کوچکترین توجهی به این مطالبه مردمی ندارند.

شما مردم ولی نعمتان این نظام هستید و دستگاهها و سازمانهای دولتی خادمان مردم می باشند. ولی متاسفانه گویا این کلمات و جملات قصار فقط جنبه شعاری دارد.

با این رویکرد و این فضای بوجود آمده، امکان فعالیت شورای فرومد بی فایده و بی معنی خواهد بود و استعفای دسته جمعی شورای پنجم فرومد را اعلام می نمائیم.

لذا از همه شما ملت شهید پرور، فهیم و بزرگوار فرومد عذرخواهیم و امیدواریم که ما را به خاطر قصور و کوتاهی در امور ببخشید و حلال کنید.

شورای اسلامی دوره پنجم فرومد

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.