تهیه مستند تلویزیونی از محلات اسلامی شهرستان میامی

به گزارش میامی نیوز، در راستای برنامه‌های هفته بسیج، حضور تیم رسانه‌ای صداوسیمای استان سمنان برای تهیه مستند از محلات اسلامی شهرستان میامی انجام شد. اسماعیل گودرزی، مسئول عقیدتی وفرهنگی ناحیه میامی گفت: این تیم با حضور در محلات اسلامی میامی از فعالیت‌های اجرایی در این محلات توسط گروه های جهادی گزارش تصویری تهیه کردند.

کد خبر : 2911
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 13:09



به گزارش میامی نیوز، در راستای برنامه‌های هفته بسیج، حضور تیم رسانه‌ای صداوسیمای استان سمنان برای تهیه مستند از محلات اسلامی شهرستان میامی انجام شد.


اسماعیل گودرزی، مسئول عقیدتی وفرهنگی ناحیه میامی گفت: این تیم با حضور در محلات اسلامی میامی از فعالیت‌های اجرایی در این محلات توسط گروه های جهادی گزارش تصویری تهیه کردند.


وی گفت: از فعالیتهای گروه ها ی فعال جهادی محلات اسلامی که در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی تلاش می کنند مستند تهیه گردید.


درادامه علی جوانمرد، مسئول ، کارگردان و تهیه کننده این گروه هدف از حضور این گروه در محله های اسلامی شهرستان و تهیه مستند را نشان دادن گوشه ی کوچکی از فعالیت های جهادی بسیجیان شهرستان به عموم مردم بیان داشت و اینکه گروه های جهادی و بسیجیان هر منطقه با وجود همه محرومیت ها در حال خدمات رسانی به آحاد مردم منطقه خود می باشندو منتظر اتفاقی از بیرون نیستند.

بسیج

جاذبه ها

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.