بهسازی راه‌هایی روستایی گامی برای محرومیت‌زدایی در میامی

به گزارش میامی نیوز ، راه های روستایی میامی در بخش های کالپوش و مرکزی مناسب نیست و بیشتر حوادث جاده ای در این محورها رخ می دهد. برخی راه های روستایی شامل منطقه پل ابریشم- میامی- بخش کالپوش و راه دسترسی ارمیان سالهاست از امنیت لازم برخوردار نیست و بسیاری از مردم از وضعیت راه

کد خبر : 3055
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 8:53

به گزارش میامی نیوز ، راه های روستایی میامی در بخش های کالپوش و مرکزی مناسب نیست و بیشتر حوادث جاده ای در این محورها رخ می دهد.

برخی راه های روستایی شامل منطقه پل ابریشم- میامی- بخش کالپوش و راه دسترسی ارمیان سالهاست از امنیت لازم برخوردار نیست و بسیاری از مردم از وضعیت راه ها گله مند هستند.

احمد ملایری فرماندار میامی در گفت و گو با خبرنگار میامی نیوز با اشاره به اینکه اعتبار مناسبی برای محرومیت‌زدایی این شهرستان اختصاص داده شد افزود: در راستای محرومیت زدایی ۵۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی محورهای روستایی این شهرستان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی از اعتبارات طرح های اقدام ملی محرومیت زدایی اختصاص یافته است ،افزود: آسفالت محور میامی- جیلان یکی از خواسته های چندساله مردم و کشاورزان منطقه بود که با اختصاص سه مرحله اعتبار عملیات اجرایی این محور بعد از کال‌شور و پل راه آهن به سمت جیلان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحله اول و دوم احداث این محور بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال اختصاص یافت و در عملیات اجرایی هزینه شد.

فرماندار میامی گفت: در مرحله سوم نیز بیش از ۹ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

وی یکی از دغدغه های مهم مردم شهرستان میامی را که سالهاست پیگیری می شود بهسازی محور شریف آباد- پل ابریشم دانست و تصریح کرد: ۲۸ میلیارد ریال برای زیرسازی و بهسازی این محور در راستای محرومیت‌زدایی اختصاص یافت و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فرماندار میامی افزود: عملیات اجرایی راه دسترسی روستای دشت شاد – لوه نیز با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال آغاز می شود.

ملایری ادامه داد: برای راه دسترسی حسین آباد کالپوش که در رانش زمین تخریب شد امسال ۱۹ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

وی گفت: برخی محور های روستایی کالپوش نیازمند زیرسازی و بهسازی است که با هماهنگی لازم ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

ملایری با اشاره به اینکه برخی راه های دسترسی منطقه فرومد مناسب نیست،اظهارداشت: ۴۴ میلیارد ریال برای زیرسازی و بهسازی محور فیروزآباد- مسیح آباد تامین اعتبار شد.

وی گفت: برای تکمیل راه روستایی ارمیان نیز که با خطر حادثه جاده ای مواجه است،  ۳۸ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

ملایری گفت: شهرستان میامی با ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف نیازمند عزم جدی مسئولان است.

وی گفت: تمام ظرفیت های شهرستان برای رفع مشکلات معیشتی و محرومیت زدایی بسیج شوند.

مجموع راه های شهرستان میامی ۵۷۰ کیلومتر است که حدود ۳۴۰ کیلومتر راه روستایی محسوب می‌شود. 

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.