۳۴ درصد از تعهد اشتغال امسال در میامی محقق شد

به گزارش میامی نیوز، ابراهیم غربا روز دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان میامی در سالن اجتماعات شهید سید کاظم موسوی فرمانداری، افزود: تعهد ایجاد اشتغال شهرستان میامی در سال جاری ۶۶۰ نفر است که ۶.۳ درصد از اشتغال کل استان سمنان است.وی گفت: با اشاره به اینکه میامی به عنوان

کد خبر : 3098
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 10:25

به گزارش میامی نیوز، ابراهیم غربا روز دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان میامی در سالن اجتماعات شهید سید کاظم موسوی فرمانداری، افزود: تعهد ایجاد اشتغال شهرستان میامی در سال جاری ۶۶۰ نفر است که ۶.۳ درصد از اشتغال کل استان سمنان است.
وی گفت: با اشاره به اینکه میامی به عنوان یکی از شهرستان های کمترتوسعه یافته کشور محسوب می شود، اظهارداشت: امسال ۲۰ درصد سهمیه مشاغل خانگی استان سمنان برای شهرستان میامی درنظر گرفته شد.

وی ادامه داد: میزان سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که ۲ میلیارد تومان به صنعت، معدن و تجارت، ۵۰۰ میلیون تومان به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به جهاد کشاورزی، ۱۵۰ میلیون تومان به فرهنگ و ارشاد اسلامی، یک میلیارد تومان به کمیته امداد ، ۸۰۰ میلیون تومان به بهزیستی و ۳۰۰ میلیون تومان به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اختصاص داده شد.
غربا تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی باید طرح‌های خود را به این دستگاه‌ها ارائه دهند.

وی گفت: دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار دستگاه اصلی برای صدور مجوز و معرفی طرح  ها به بانک‌ها هستند.
غربا اظهارداشت: با توجه به شعار امسال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها موانع زدایی ها، نقش تسهیل‌گری، هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان میامی ضرورت دارد.

حدود ۸۸ درصد از مردم میامی در روستاها زندگی می کنند و اغلب به شغل دامپروری و کشاورزی مشغول هستند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.