معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری:

مشکلات مردم آسیب‌دیده کالپوش از رانش زمین به رئیس جمهوری منتقل می‌شود

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، سید امیر حسین مدنی شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی  شهر و روستاهای بخش کالپوش شهرستان میامی در قالب برنامه های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، با اشاره به مشکلات بخش کالپوش میامی و دغدغه های مردم ، اظهارداشت: رانش زمین در حسین آباد، آب آشامیدنی پایدار، مشکلات مراتع، معادن و

کد خبر : 3128
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 8:30

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، سید امیر حسین مدنی شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی  شهر و روستاهای بخش کالپوش شهرستان میامی در قالب برنامه های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، با اشاره به مشکلات بخش کالپوش میامی و دغدغه های مردم ، اظهارداشت: رانش زمین در حسین آباد، آب آشامیدنی پایدار، مشکلات مراتع، معادن و ناحیه صنعتی از مهمترین مشکلات مردم این منطقه محسوب می شود که برای رفع آنها برنامه ریزی لازم صورت خواهد پذیرفت.
وی با اشاره به اینکه مردم حسین آباد سه سال پس از رانش زمین با مشکلاتی مواجه هستند ، افزود: مشکلات خانه‌های شهرک جدید و تامین زیرساخت های ضروری این منطقه در جلسه هیات دولت مطرح و به رئیس جمهوری منتقل می‌شود.
 وی با اشاره به مشکلات  معادن این منطقه تصریح کرد: معادن موجود باید برای مردم سودمند باشند که اقدامات لازم در این راستا انجام خواهد شد .
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه مشکلات حوزه بهداشت و درمان مردم کالپوش باید با جدیت پیگیری شود، افزود: برنامه ریزی لازم برای  راه‌اندازی مرکز درمانی شبانه روزی انجام می شود. 

برنامه برای توسعه راه و صنعت در میامی

وی با اشاره به مشکلات راه های روستایی این منطقه، تصریح کرد: با اختصاص بودجه  در تبصره ۱۴ و اعتبارات استانی ، گام‌های موثری برای مرمت راه‌های روستایی میامی برداشته می شود و به زودی زیرسازی و بهسازی خواهد شد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری ادامه داد: دغدغه احداث و راه اندازی ناحیه صنعتی کالپوش با اختصاص زمین به مردم و سرمایه گذاران برطرف می شود.
وی با بیان اینکه در حوزه آب آشامیدنی مردم کالپوش مشکلاتی وجود دارد، اظهارداشت: هماهنگی های لازم با وزارت نیرو و انتقال آب شرب پایدار به روستاهای کالپوش در اولویت خواهد بود.
مدنی اظهار امیدواری کرد: مشکل ناحیه صنعتی و اشتغال اهالی کالپوش با هماهنگی بنیاد برکت و اختصاص بودجه از تبصره ۱۶ بودجه رفع  می شود.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری تصریح کرد: بسیاری از مشکلات مردمی که ارتباط به بودجه ندارد با هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری بررسی و حل می شود.

تاکید دولت سیزدهم بر تکمیل طرح های نیمه تمام

وی خاطرنشان کرد: تاکید رئیس جمهوری بر تکمیل طرح های اولویت دار در کشور است و در این راستا تخصیص بودجه به طرح های نیمه تمام استان‌ها ضرورت دارد.
وی گفت: دولت سیزدهم با رای مردم و با تغییری که آنان خواستند روی کار آمده است و برای حل مشکلات مردم همه تلاش خود را به کار می گیرد.
 مدنی با بیان اینکه دولت سیزدهم با حضور در روستاها و شهرها به دنبال حل سریع مشکلات مردم است، اظهارداشت: در راستای رفع محرومیت ها باید در اجرای طرح های مهم تسریع شود.
وی با اشاره به اینکه تغییرات اساسی  در مدت زمان کوتاه  امکان پذیر نخواهد بود، افزود: اداره کشور و تحقق وعده‌ها نیازمند زمان بیشتری است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه کشور با مشکلات مختلف و جغرافیای پهناوری که دارد نیازمند صبر و حمایت مردم است، افزود: توسعه بخش کالپوش میامی از مطالبات بحق مردم این منطقه است و باید به این موضوع مهم توجه ویژه شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری، در راستای سفر استانی دولت به شهرستان میامی سفر کرده است .مدنی روز پنجشنبه نیز در این شهرستان حضور دارد و علاوه بر بازدید از طرح‌های مختلف در نشست شورای اداری شهرستان شرکت می‌کند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.