مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی :

اجرای طرح اصلاح نژاد گوسفند «سنگسری» در میامی

 به گزارش میامی نیوز ، علی‌اصغر محمدی اظهار کرد: طرح اصلاح نژاد گوسفند سنگسری در روستای ارمیان این شهرستان روی ۲۰۰ رأس میش نژاد سنگسری با هم‌زمان‌سازی و اسفنج‌گذاری اجرا شد. وی گفت: از ابتدای شهریور به مدت یک هفته، اسفنج‌برداری انجام‌شده و با قوچ‌های اصلاح نژادشده مرکز اصلاح نژاد گوسفند «سنگسری» در دامغان جفت‌گیری

کد خبر : 2554
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1399 - 14:28

 به گزارش میامی نیوز ، علی‌اصغر محمدی اظهار کرد: طرح اصلاح نژاد گوسفند سنگسری در روستای ارمیان این شهرستان روی ۲۰۰ رأس میش نژاد سنگسری با هم‌زمان‌سازی و اسفنج‌گذاری اجرا شد.

وی گفت: از ابتدای شهریور به مدت یک هفته، اسفنج‌برداری انجام‌شده و با قوچ‌های اصلاح نژادشده مرکز اصلاح نژاد گوسفند «سنگسری» در دامغان جفت‌گیری کنترل‌شده انجام ‌شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی هدف از اجرای طرح اصلاح نژاد گوسفند «سنگسری» را حفظ نژاد این گوسفند به‌عنوان نژاد بومی استان در گله‌های مردم عنوان کرد و گفت: یکی از مزایای گوسفند نژاد «سنگسری»، مقاوم بودن به بیماری‌ها و خشک‌سالی‌هاست.

محمدی با بیان اینکه حفظ نژاد گوسفند «سنگسری» بسیار حائز اهمیت است، گفت: نژاد گوسفند «سنگسری» یکی از نژادهای مناسب برای مراتع کوهستانی است.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.