تنها بیمارستان میامی زایشگاه ندارد/مردم میامی به حال خود رها شده اند

میامی نیوزـامام جمعه میامی ضمن انتقاد از عدم ارائه خدمات مطلوب به بیماران در مرکز درمانی میامی، گفت: تنها بیمارستان میامی زایشگاه ندارد. به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی درخطبه های نماز جمعه این هفته میامی که با حضور پرشور مردم در مسجد جامع این شهر برگزارشد، از عدم ارائه خدمات

کد خبر : 5023
تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1391 - 18:07

میامی نیوزـامام جمعه میامی ضمن انتقاد از عدم ارائه خدمات مطلوب به بیماران در مرکز درمانی میامی، گفت: تنها بیمارستان میامی زایشگاه ندارد.

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی درخطبه های نماز جمعه این هفته میامی که با حضور پرشور مردم در مسجد جامع این شهر برگزارشد، از عدم ارائه خدمات مطلوب به بیماران در تنها بیمارستان این شهرستان انتقاد کرد.

وی داشتن امکانات آزمایشگاهی لازم را از ابتدایی ترین امکانات یک بیمارستان ذکر کرد و گفت: بیماران این بیمارستان گاها برای انجام برخی آزمایشات باید به شاهرود مراجعه کنند.

امام جمعه میامی ضمن تاکید بر اینکه امکانات اندک بیمارستان میامی تا کنون نتوانسته رضایت مردم را به خود جلب کند، اظهار داشت: متاسفانه هنوز بعد از گذشت یک سال از افتتاح این بیمارستان هنوز خدمات قابل ملاحظه ای در آن ارائه نمی شود.

موسوی با اشاره به حادثه چند روز اخیر و واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور میامی-عباس آباد گفت: در این حادثه که منجر به جراحت حدود بیست نفر از زائرین حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شد متاصفانه به دلیل نبود امکانات در بیمارستان میامی همه این مصدومین به شاهرود منتقل شدند

وی با اشاره به اینکه شاید خدمات ارائه شده در درمانگاه سابق میامی از این بیمارستان بهتر باشد، بیان کرد: اگر یک جراحتی مختصری برای یک شهروند در این شهرستان به وجود آید با وجود اتقاق عمل در این بیمارستان بیمار باید به بیمارستانهای شاهرود اعزام شود.

خطیب جمعه میامی از نبود یک زایشگاه در تنها بیمارستان میامی انتقاد کرد و گفت: این چه بیمارستانی است که زایشگاه  وسنوگرافی که از مهم ترین ارکان یک بیمارستان است وجود ندارد.

موسوی به وجود چند بیمار دیالیزی در این شهرستان اشاره داشت و افزود: این بیماران با توجه به وخامت حال جسمانی و مسائل اقتصادی باید هفته ای چند بار برای انجام مراحل دیالیز به شاهرود مراجعه کرده و دیالز شوند.

وی خطاب به مسئولان، خواست که این بیمارستان را تجهیز و در غیر این صورت آن را تعطیل کنند.

موسوی همچنین به رها سازی تقاطع غیر هم سطح میامی اشاره داشت و گفت: این پل از مصوبات سفر و هدایای رهبری بود که با توجه به تعریف بودجه آن متاسفانه بعد از گذشت چند سال به صورت نیمه کاره رها شده است.

امام جمعه میامی عنوان کرد: مردم شهرستان میامی تاکی باید سرگردان باشند و همه روزها بیش از ۱۲کیلومتر را بیهوده طی کنند و به جاده کلاته های شرقی برسند آیا این درست است، آیا باید از نجابت مردم میامی سوء استفاده کرد.

موسوی در پایان با انتقاد از مسئولین ارشد استان نسبت بی تفاوتی به وضعیت شهرستان میامی گفت: شهرستان میامی و مردم شریف آن به حال خود رها شده اند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.