انتقاد امام جمعه میامی از نیمه کاره رها شدن احداث تقاطع غیرهم سطح ولایت

به گزارش میامی نیوزـ به نقل از مهرمام جمعه میامی ضمن انتقاد از نیمه کاره رها شدن تقاطع غیر هم سطح ولایت این شهر گفت: تا چه زمانی باید این تقاطع با این وضعیت بماند و شاهد مشکلات مردم باشیم. حجت الاسلام سید مرتضی موسوی، در گفتگو با خبرنگار مهر از نیمه تمام رها شدن

کد خبر : 5021
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردین 1392 - 18:01

به گزارش میامی نیوزـ به نقل از مهرمام جمعه میامی ضمن انتقاد از نیمه کاره رها شدن تقاطع غیر هم سطح ولایت این شهر گفت: تا چه زمانی باید این تقاطع با این وضعیت بماند و شاهد مشکلات مردم باشیم.

حجت الاسلام سید مرتضی موسوی، در گفتگو با خبرنگار مهر از نیمه تمام رها شدن تقاطع ولایت (ری آباد) میامی به شدت انتقاد کرد و تصریح کرد: کمربندی میامی یکی از خطرناکترین جاده های استان به حساب می آید و مردم برای تردد در این قسمت در معرض خطر هستند.

وی با اشاره به مراجعات بسیار زیاد مردم به دفتر وی و گلایه از وضعیت موجود، خطاب به مسئولان استان افزود: این درست است که هدیه مقام معظم رهبری به مردم را این گونه نیمه کاره رها کرده اید و شیرینی این سفر را به کام مردم تلخ می کنید.

امام جمعه میامی تصریح کرد: من هر هفته از تهران به میامی در حال سفر هستم و هر بار می بینیم که جاده یا پل جدیدی در سمنان یا دیگر نقاط استان در حال ساخت است اما تقاطع ولایت میامی به این وضعیت نیمه کاره رها شده است.

موسوی افزود: مدیرکل قبلی راه و ترابری استان سمنان چند سال قبل به مردم شهرستان میامی قول داد که این پروژه یک ساله به پایان می رسد ولی تا کنون فقط مردم شاهد وعده بوده اند.

وی گفت: من از فرماندار شهرستان میامی تشکر می کنم و گلایه ای ندارم و می دانم که وی در خصوص این تقاطع زحمات فراوانی را کشیده اند اما گله ما از مدیر کل راه وترابری استان است که به مشکلات مردم میامی رسیدگی نمی کنند.

امام جمعه میامی همچنین به عدم استقرار برخی ادارات در این شهر اشاره کرده و گفت: بیش از یکسال از شهرستان شدن میامی می گذرد ولی هنوز بخش عمده ای از ادارات مستقل نشده اند.

موسوی تصریح کرد: اگر مشکل مکان برای ایجاد ادارات است که خود دستگاهای مربوطه باید فکری بیاندیشند تا مردم شهرستان نوپای میامی متضرر نشوند.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از نگاه ویژه استاندار سمنان به شهرستان میامی گفت: از وی درخواست داریم با توجه به وجود جوانان تحصیل کرده و بیکار در میامی از نیروی بومی در ادارات شهرستان استفاده شود و این خواسته به حق مردم این منطقه است.

به گزارش مهر: هزینه احداث پروژه تقاطع غیر هم سطح ولایت میامی حدود ۳۰ میلیارد ریال است که ۲۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر سال ۱۳۸۵ مقام معظم رهبری به استان سمنان و ۱۰ میلیارد ریال دیگر آن نیز از محل پروژه‌های ملی تامین شده است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.