کارمندان نمونه شهرستان میامی تجلیل شدند

به گزارش اختصاصی میامی نیوز،احمد قاضی صبح چهارشنبه طی مراسمی که در فرمانداری شهرستان میامی برگزار شد، ۱۶نفر از کارمندان نمونه ادارات مستقر در این شهرستان را تجلیل کرد و گفت: وظایف امروز ما امانتی است که از سوی خداوند برای برطرف کردن مشکلات مردم بر عهده ما گذاشته شده است. وی ضمن گرامیداشت هفته

کد خبر : 4488
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1392 - 21:01

به گزارش اختصاصی میامی نیوز،احمد قاضی صبح چهارشنبه طی مراسمی که در فرمانداری شهرستان میامی برگزار شد، ۱۶نفر از کارمندان نمونه ادارات مستقر در این شهرستان را تجلیل کرد و گفت: وظایف امروز ما امانتی است که از سوی خداوند برای برطرف کردن مشکلات مردم بر عهده ما گذاشته شده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هدف کارمندان را رضایت مردم و قرب الهی دانست و خاطرنشان کرد: باید در این شهرستان به نقطه ای برسیم که مشکلی در سطح شهرستان وجود نداشته باشد یا در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

فرماندار شهرستان میامی در خاتمه این مراسم  از ۱۶کارمند نمونه ادارات منابع طبیعی، بنیاد مسکن و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی،کمیته امداد امام خمینی(ره)، کانون فرهنگی تبلیغی، اداره دامپزشکی، فرمانداری، بخشداری مرکزی و بخشداری کالپوش تجلیل کرد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.