دیدار با خانواده شهید نوروزپور

به گزارش میامی نیوزـمسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد استان سمنان گفت: خانواده شهدا، سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند. به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام محمد رضا حدادیان بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با خانواده شهید علی اکبر نوروزپور ضمن تاکید بر اهمیت سرکشی از خانواده معظم شهدا، افزود: خانواده معظم

کد خبر : 5002
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 خرداد 1393 - 17:34

به گزارش میامی نیوزـمسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های مساجد استان سمنان گفت: خانواده شهدا، سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام محمد رضا حدادیان بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با خانواده شهید علی اکبر نوروزپور ضمن تاکید بر اهمیت سرکشی از خانواده معظم شهدا، افزود: خانواده معظم شهدا سرمایه های معنوی کشور هستند و بر همه ما لازم است تا قدردان این سرمایه ها باشیم.

وی گفت: وظیفه ما مسئولان است تا از خانواده معزز شهدا در زمانهای مختلف سرکشی کرده و این سرمایه های ارزشمند را گرامی بداریم.

مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های مساجد استان سمنان افزود: شهدا کار بسیار بزرگی انجام دادند و راهی که آنها انتخاب کردند درست و ماندگار بود.

حدادیان تصریح کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا روحیه خدمت رسانی را در مسئولان بیشتر خواهد کرد.

مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ۸ سال جنگ تحمیلی گفت: امروز ثمره خون شهداست که انقلاب اسلامی به دستاوردهای بزرگی در دنیا دست یافته است.

رضا مهدیان افزود: خانواده معظم شهدا درس های بزرگی به ما دادند که مهم ترین آنها استقامت و پایداری در راه انقلاب است.

مرتضی نورزپور، برادر شهید علی اکبر نوروزپور نیز در این دیدار به گوشه ای از خاطرات آن شهید بزگوار پرداخت.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.