تجلیل از خبرنگار میامی نیوز

به گزارش میامی نیوزـنوید ظفری ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگار میامی نیو برای اطلاع رسانی دقیق و منتقدانه از فعالیت های اداره ورزش و جوانان این شهرستان که در سالن جلسات این اداره برگزار شد اظهار داشت: نقد عامل پیشرفت مدیران و اصلاح امور می شود. وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در

کد خبر : 4974
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1393 - 16:41

به گزارش میامی نیوزـنوید ظفری ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگار میامی نیو برای اطلاع رسانی دقیق و منتقدانه از فعالیت های اداره ورزش و جوانان این شهرستان که در سالن جلسات این اداره برگزار شد اظهار داشت: نقد عامل پیشرفت مدیران و اصلاح امور می شود.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در عرصه تهیه و تولید خبر نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می کنند خاطرنشان کرد: یک خبرنگار موفق درعین تیزبینی باید بصیرت، آگاهی، ولایتمداری، دین داری، صداقت، انصاف و اخلاق رسانه ای را سرلوحه کار خود قرار دهد.

خبرنگار مهر در شهرستان میامی نیز طی این مراسم با بیان این مطلب که نباید نگاه مسئولان به خبرنگاران نگاه طلبکارانه باشد تصریح کرد: تمام تلاش ما بر انعکاس به موقع و بدون کم وکاستی اخبار است و تنها با همکاری مسئولان این امر محقق خواهد شد.

رضا مهدیان در خاتمه با بیان این مطلب که امروز خبرگزاری ها در فضاهای مجازی طرفداران خود را پیدا کرده اند اذعان داشت: می توان از این طریق با مردم در ارتباط نزدیکتری بود

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.