عطر افشانی گلزار شهدا میامی

به گزارش میامی نیوزـاحمد قاضی صبح یکشنبه همزمان با آغاز هفته دولت در مراسم گلباران و تجدید میثاق با شهدا انقلاب و دوران دفاع مقدس در محل گلزار شهدا میامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرخدمت به مردم را مهمترین وظیفه مسئولان برشمرد و افزود: خدمت رسانی به مردم شرط اداء دین

کد خبر : 4971
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1393 - 16:36

به گزارش میامی نیوزـاحمد قاضی صبح یکشنبه همزمان با آغاز هفته دولت در مراسم گلباران و تجدید میثاق با شهدا انقلاب و دوران دفاع مقدس در محل گلزار شهدا میامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرخدمت به مردم را مهمترین وظیفه مسئولان برشمرد و افزود: خدمت رسانی به مردم شرط اداء دین به نظام است.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان بدهکار مردم هستیم و اداء این بدهکاری با خدمت صادقانه به ایشان جبران خواهد شد، گفت: مدیریت، ایثار، تقوا و توانمندی حرف اول را در خدمت به مردم می‌زند.

مقام عالی دولت در شهرستان میامی ضمن برشمردن خدمات نظام طی یک سال گذشته افزود: دولت با شعار نشاط و امید بارقه امید را دردل مردم به وجود آورده است و ما نیز به عنوان نماینده دولت باید خدمت رسانی به مردم را سرلوحه همیشگی کار خود قرار دهیم.

قاضی ضمن قدردانی از پاسخگویی ادارات شهرستان میامی به ارباب رجوع خود گفت: در دستگاه های اجرایی سعی شود با پاسخگویی به موقع و درست از ارجاع آنها به دیگر دستگاه ها خود داری شود و نگذارید به خاطر عدم حل شدن مشکل خود به دیگر ادارات یا شخصیت های شهرستان مراجعه شود.

مهار تورم و تحول نظام سلامت کشور از جمله خدمات دولت یازدهم

امام جمعه میامی نیز در این مراسم گفت: همه کسانی که در دولت های قبلی و کنونی خدمت کرده اند یک ویژگی مشترک داشته اند و آن خدمت به مردم بوده است.

حجت الاسلام علی قربانی افزود: دولت تدبیر و امید ویژگی های بسیار خوبی دارد که از جمله می توان به مهار تورم و تحول نظام سلامت کشور نام برد.

وی در خاتمه افزود: با وجود تحریم های فراوان دولت موضوع تورم را به خوبی کنترل کرده است و این یکی از ویژگی های بارز این دولت است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.