مسابقات بازی های بوی ومحلی درمیامی برگزار شد

میامی نیوز_مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میامی از برگزاری یک دوره مسابقات بازی های بومی – محلی به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد. به گزارش میامی نیوز،سمانه رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به این مطلب هدف از برگزاری این مسابقات را زنده نگه داشتن بازی های

کد خبر : 4957
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - 16:10

میامی نیوز_مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میامی از برگزاری یک دوره مسابقات بازی های بومی – محلی به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میامی نیوز،سمانه رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به این مطلب هدف از برگزاری این مسابقات را زنده نگه داشتن بازی های قدیمی و انتقال آن به نسل های آینده خواند.

وی با بیان این مطلب که ۴۰ نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میامی در این مسابقات شرکت کردند خاطر نشان کرد: از مهمترین بازی های انجام شده در این دوره از مسابقات می توان به بازی “این دختره اینجا نشسته” و “ریگ بازی” اشاره کرد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میامی با اشاره به این که این بازی ها همچنان بین کودکان و نوجوانان جایگاه خود را از دست نداده و می توان بازی آن ها را مشاهده کرد اذعان داشت: در پایان این دوره به برگزیدگان جوائزی به رسم یاد بود اهدا شد.
 

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.