یک هکتار جنگل دشت شاد میامی در آتش سوخت

میامی نیوزـرئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی ضمن اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل دشت شاد کالپوش از توابع این شهرستان، گفت: عامل انسانی باعث وقوع این حادثه شده است. حسین صائمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اینکه شامگاه جمعه طی تماسی با سامانه این اداره توسط مردم

کد خبر : 4994
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1393 - 17:19

میامی نیوزـرئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی ضمن اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل دشت شاد کالپوش از توابع این شهرستان، گفت: عامل انسانی باعث وقوع این حادثه شده است.

حسین صائمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اینکه شامگاه جمعه طی تماسی با سامانه این اداره توسط مردم منطقه دشت شاد کالپوش شهرستان میامی از وقوع یک فقره آتش سوزی در این منطقه مطلع شدیم اظهار داشت: در اسرع وقت نیروهای امدادی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دو اکیپ کمکی نیز از ادارات منابع طبیعی شاهرود و دامغان نیز با حضور در منطقه به کمک رسانی پرداخته اند گفت: حدود ۷۰ نفر از نیروهای بومی نیز با فراخوان انجام شده در حال خاموش کردن آتش جنگل هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی با تصریح بر این مطلب که پوشش فضای سبز منطقه را درختانی چون بلوط، ارس خزنده و … شامل می شود، تصریح کرد: متاسفانه از جوار این منطقه یک شاخه لوله گاز شبکه سراسری عبور کرده است و این مهم بر امر تسریع در اتفاء حریق تاکید دارد.

صائمی پور با اشاره اینکه منطقه مذکور به دلیل پوشش مناسب فضای سبز، در روزهای تعطیل پذیرای مسافران و هموطنان است، گفت: متاسفانه یکی از هموطنان به دلیل عدم اطمینان از خاموشی آتش و ترک منطقه باعث بروز این حادثه شده است.

وی در خاتمه، وسعت این آتش سوزی را حدود یک هکتار ذکر کرد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.