جشنواره فرهنگی،هنری ومذهبی«بانوای کاروان»درمیامی برگزار شد

میامی نیوز_جشنواره فرهنگی هنری با نوای کاروان در راستای برگزاری اجلاسیه ۱۸۱ شهید والامقام شهرستان میامی و بخش بیارجمند شاهرود با حضور هنرمندان مطرح کشوری برگزار شد. به گزارش میامی نیوز،فرمانده سپاه ناحیه میامی شامگاه سه شنبه در آئین جشنواره، فرهنگی، هنری و مذهبی (بانوای کاروان) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و

کد خبر : 5045
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 9:39

میامی نیوز_جشنواره فرهنگی هنری با نوای کاروان در راستای برگزاری اجلاسیه ۱۸۱ شهید والامقام شهرستان میامی و بخش بیارجمند شاهرود با حضور هنرمندان مطرح کشوری برگزار شد.

به گزارش میامی نیوز،فرمانده سپاه ناحیه میامی شامگاه سه شنبه در آئین جشنواره، فرهنگی، هنری و مذهبی (بانوای کاروان) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: از مهمترین ابعاد اجتماعی دفاع مقدس ایجاد روحیه ایثار و فداکاری در تمامی اقشار جامعه است.

وی افزود: عزت و سربلندی کشور در گرو زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میامی تاکید کرد: شهدا با عضمت و بزرگ هستند و در روز قیامت در کنار اولیاء الهی، به امید خداوند متعال شفیع شیعیان می‌شوند.

میامی

کاظمی گفت: شهدا دانشگاه انسان ساز جامعه ما هستند و وصیت نامه آنها مشق ماندگار و عبرت آموز مردم ما است.

وی تصریح کرد: شناخت سیره و سلوک عملی و اجتماعی شهدا باید مورد توجه باشد تا جامعه به سوی آینده ای روشن حرکت کند.

 اجرای این جشنواره برعهده محمد اسکندری مجری توانمند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود و حجت الاسلام محمدی، کارشناس فرهنگی و مجری برنامه های صدا و سیما و محمد معجونی نقال خوان و دیگر هنرمندان کشور از جمله سید امیر حسین حسینی نیز در این محفل حضور داشتند و به اجرای برنامه های متنوع پرداختند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.