کاهش ۱۸.۵درصدی ولادت درشهرستان میامی

میامی نیوز_رئیس اداره ثبت احوال شهرستان میامی از کاهش ۱۸.۵ درصدی ولادت طی سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: به گزارش خبرنگار میامی نیوز، اکبر بیک محمدی صبح شنبه در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان میامی در محل فرمانداری این شهرستان ضمن اشاره به وضعیت

کد خبر : 5078
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 12:28

میامی نیوز_رئیس اداره ثبت احوال شهرستان میامی از کاهش ۱۸.۵ درصدی ولادت طی سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت:

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، اکبر بیک محمدی صبح شنبه در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان میامی در محل فرمانداری این شهرستان ضمن اشاره به وضعیت آمار ولادت و فوت، ازدواج و طلاق در این شهرستان افزود: طی سه ماهه اول سالجاری تعداد ۱۶۳ ولادت داشتیم که ۱۹ ولادت شهری و ۱۴۴ ولادت نیز روستایی بوده است.

وی تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته نیز ۲۰۰ ولادت در این شهرستان ثبت شده است که از این تعداد ۱۷۶ ولادت روستایی و ۲۳ ولادت هم شهری بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان میامی افزود: با توجه به آمار موجود، ولادت شهرستان میامی درسه ماهه نخست سال جاری ۱۸.۵ درصد کاهش داشته است.

جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان میامی

بیک محمدی افزود: درسه ماهه نخست امسال ۶۰ نفر فوتی در شهرستان میامی به ثبت رسیده است که هفت مورد شهری و ۵۳ مورد روستایی است که سال گذشته در سه ماهه نخست ۵۷ مورد فوتی داشتیم که پنج مورد شهری و ۵۲ روستایی بوده است.

وی همچنین از کاهش رشد ازدواج در میامی خبرداد و افزود: درسه ماهه نخست سالجاری ۲۹ مورد ازدواج در شهرستان به ثبت رسیده که ۱۶مورد شهری و ۱۳مورد روستایی بوده که نسبت به سال گذشته که ۳۲ مورد به ثبت رسیده کاهش داشته ایم.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان میامی با اشاره به فراوانی نام ها در این شهرستان گفت: نام های محمد، مهدی، محمد مهدی، علی به ترتیب در بین پسران و فاطمه، فاطمه زهرا، نازنین زهرا و زهرا در بین دختران به ترتیب فراوانی نام ها را در بر می گیرد که نشان از بافت مذهبی منطقه است.

بیک محمدی ضمن قدردانی از همکاری نزدیک دهیاران سطح شهرستان با اداره ثبت احوال و افزود: با همکاری بسیار خوب دهیاران مناطق روستایی آمار ثبت موالید و فوت به روز بوده است.

احمد قاضی فرماندار شهرستان میامی نیز در این نشست بر ضرورت به روز بودن آمار ثبت احوال تاکید کرد و افزود: مسائل و مشکلات این حوزه شناسایی شود تا برای خدمت بیشتر به مردم بتوانیم گامی موثری برداریم.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.