دیدار فرماندار با خانواده شهید نوروزی

میامی نیوز_فرماندار شهرستان میامی با اشاره به اینکه شهدا با اخلاص و روحیه ایثارگری، سرمایه وجودیشان را در راه خدا هدیه کردند گفت: نقش اصلی در تحقق حاکمیت اسلامی بر عهده شهدا بود. به گزارش خبرنگار میامی نیوز، احمد قاضی عصر پنج شنبه با حضور در منزل چند خانواده شهید شهرستان میامی ضمن اشاره به

کد خبر : 5073
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 12:20

میامی نیوز_فرماندار شهرستان میامی با اشاره به اینکه شهدا با اخلاص و روحیه ایثارگری، سرمایه وجودیشان را در راه خدا هدیه کردند گفت: نقش اصلی در تحقق حاکمیت اسلامی بر عهده شهدا بود.

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، احمد قاضی عصر پنج شنبه با حضور در منزل چند خانواده شهید شهرستان میامی ضمن اشاره به اینکه شهدا نقش اصلی را در تحقق حاکمیت اسلامی داشته اند افزود: شهدا با عزم راسخ و اراده پولادینشان، ارزش‌ها و فضیلت‌های انقلاب را پاس داشتند و با بهترین و والاترین دارایی که هستی آنها بود، دِین خود را به اسلام و کشور ادا کردند.

وی خانواده شهدا را مایه افتخار ملت ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: این بزرگواران فرزندان خود را در دامان پر مهرشان، صالح‌ترین و پاک‌ترین بندگان الهی پرورش دادند و مؤمنینی عاشق تربیت کردند.

فرماندار شهرستان میامی افتخار خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه از جان گذشتگی شهدا معرفی و تصریح کرد: صبر و استقامت خانواده معظم شهداء کمتر از شهادت نیست و بر ماست که برای حفظ و ماندگاری این ارزش‌ها با تمام وجود از سربلندی این نظام پاسداری کنیم چرا که آن‌ها با صبر و شکیبایی خود روح مقاومت و ایستادگی را در کالبد جامعه به‌وجود آوردند.

 معاون فرماندار شهرستان میامی نیز در این بازدید عنوان کرد: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و هملگی ‌باید در راستای پاسداشت خون آنها و انتقال ارزش‌ها به نسل بعدی بکوشیم.

علی رضا آشوری در خاتمه با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است اذعان داشت: به برکت دعای خانواده شهدا، امید است بتوانیم نقش خودمان را در عرصه خدمت‌گذاری به طور مناسبی ارائه کنیم تا شاید گوشه ای از دِین خود را به شهیدان و خانواده شهدا ادا کرده باشیم.

شهرستان میامی ۱۴۲ شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و کشور کرده است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.