گلزار شهدا میامی در خور شان شهدا نیست

میامی نیوز- امام جمعه شهر میامی با تاکید بر اینکه گلزار شهدا گمنام میامی درخور شان ایشان نیست گفت: مسئولان باید به فکر ساماندهی قبور مطهر این عزیزان باشند چون حیات ما مرهون خون شهدا است. به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور، درخطبه های نماز جمعه این هفته میامی که در

کد خبر : 5085
تاریخ انتشار : جمعه 12 تیر 1394 - 12:39

میامی نیوز- امام جمعه شهر میامی با تاکید بر اینکه گلزار شهدا گمنام میامی درخور شان ایشان نیست گفت: مسئولان باید به فکر ساماندهی قبور مطهر این عزیزان باشند چون حیات ما مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور، درخطبه های نماز جمعه این هفته میامی که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، از وضعیت پروژه ساخت گلزار شهدا میامی انتقاد کرد و افزود: با توجه به گذشت چندین سال از مراسم تدفین این بزرگواران درمیامی، متاسفانه آن طور که می بایست به وضعیت جایگاه آنها توجه نشده است و این مهم زیبنده شهرستان شهید پرور میامی نیست.

وی با تاکید بر اینکه گلزار شهدا گمنام میامی درخور شان ایشان نیست، تصریح کرد: از وضعیت گلزار شهدا ناراحت هستیم و در چند روز قبل نیز از مردم، فرماندار و دیگر موثران خواستیم تا به این محل اهمیت دهند.

امام جمعه میامی همچنین تبیین ضمن اهمیت ماه مبارک رمضان و فرارسیدن لیالی قدر، خواستار بهره مندی از این شبهای با عظمت توسط روزه داران شد و افزود: نزول قرآن کریم و لیالی قدر از مهم ترین شاخصه های ماه مبارک رمضان است.

صفائی پور یکی از مهم ترین وظایف روزه داران را مردم داری دانست و افزود: مردم داری رمز موفقیت هر انسانی است که دراین ایام نیز می تواند با شیوه اسلامی به این امر مورد تاکید اهمیت دهد.

وی در خاتمه به سفر هئیت دولت به استان سمنان درماه های آینده اشاره کرد و افزود: امیدواریم با معرفی اولویت ها و نیازمندی های شهرستان میامی حقوق مردم این شهرستان از هئیت دولت مطالبه شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.