شب شعر طنز “دِقال دِقال” در میامی برگزار شد+تصاویر

به گزارش میامی نیوز،دراولین  شب شعر طنز انجمن شعر وادب شهرستان با نام “دِقال دِقال” ، جمعی از مردم میامی و علاقه‌مندان به ادبیات و شعر طنز، به شنیدن آثار طنزپردازان بومی نشستند. در این شب شعر طنز که با حضور جمعی از هنرمندان شهرستان  برگزار شد؛مهدی شفیعی، رضا مهدیان،سید رضا موسوی ومحمد مهدی نوروزی

کد خبر : 4502
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مهر 1394 - 22:22

به گزارش میامی نیوز،دراولین  شب شعر طنز انجمن شعر وادب شهرستان با نام “دِقال دِقال” ، جمعی از مردم میامی و علاقه‌مندان به ادبیات و شعر طنز، به شنیدن آثار طنزپردازان بومی نشستند.

در این شب شعر طنز که با حضور جمعی از هنرمندان شهرستان  برگزار شد؛مهدی شفیعی، رضا مهدیان،سید رضا موسوی ومحمد مهدی نوروزی از شاعران شهرستان میامی و با مجری گری فخری صائمی ،تازه‌ترین سروده‌های طنز خود را خواندند.

در حاشیه این مراسم دبیر انجمن شعروادب اداره فرهنگ وارشاد شهرستان میامی درگفتگو با خبرنگار میامی جوان هدف از برگزاری این‌گونه مراسم را آشنایی هرچه بیشتر مردم با شعر و ایجاد فضای جدید با اشعار طنز و شناساندن ظرفیت های شاعران شهرستان به مردم  دانست و  گفت:برگزاری اینگونه محافل رابیشتر در جهت جذب افراد مستعد وعلاقه مند است و برگزاری این چنین مراسم هایی فرصت خوبی است تا هنرمندان طنزپردازوشاعر آثار خود را ارائه و استعدادهای تازه کشف شود

حسین ظاهری  با بیان اینکه اصطلاح دِقال دِقال به لهجه شیرین میامی ،به معنای قلقلک است،افزود: تمام شعر های خوانده شده در این آئین توسط خود شاعران سروده شده است .

این برنامه  به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میامی برگزار شدو  پخش کلیپ و مسابقه ی گفتن معنای اصطلاح لهجه میامی از دیگر برنامه های این آئین بود.

انتهای پیام/ج

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.