۴ درصد تمام اسناد مالکیت روستایی کشور برای کالپوش میامی صادر شد

به گزارش میامی نیوز،سید حسن حسینی شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم اهدای اسناد مالکیت روستایی به یک هزار و ۲۵۰ خانه منطقه کالپوش میامی در مسجد جامع روستای طلوبین میامی با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، بیان کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، خدمات نظام به

کد خبر : 4429
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 1:31

به گزارش میامی نیوز،سید حسن حسینی شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم اهدای اسناد مالکیت روستایی به یک هزار و ۲۵۰ خانه منطقه کالپوش میامی در مسجد جامع روستای طلوبین میامی با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، بیان کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، خدمات نظام به مناطق محروم غیرقابل کتمان است که یکی از آنها اسناد ملکی مناطق محروم است.

وی افزود: سندمالکیت اراضی و ملکی در کالپوش بعد از ۴۰ سال از تاریخ انقلاب اسلامی منجر به آرامش مردم منطقه محروم کالپوش میامی می شود.

عضو خانه ملت گفت: ۵۰هزار در سطح کشور توسط بنیاد مستضعفان صادر شده که دو هزار مورد آن یعنی چهار درصد تنها سهم بخش کالپوش شهرستان میامی است که این نشان از نگاه مثبت مسئولان به مناطق محروم دارد.

حسینی شاهرودی بیان کرد: مردم کالپوش شاهد صدور ۷۰۰ فقره سند مالکیت در سال گذشته و یک هزار و ۲۵۰ فقره در سال جاری بوده اند که قریب به ۲۴میلیارد تومان اعتبار را شامل می شود که این مورد بخشودگی رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است که تنها نیم درصد هزینه صدور سند بر عهده مردم بوده و ۹۹.۵درصد آن از سوی نظام بخشوده شده که این امر را باید قدردان ولایت فقیه باشیم.

وی همچنین به مشکلات کالپوش نیز اشاره کرد و بیان داشت: پیشنهاد ساخت گاوداری پنج هزار راسی در منطقه کالپوش ارائه شده و مقدمات آن نیز در دست اجرا است که امیدواریم با اجرای آن شاهد تحولی عظیم در حوزه اقتصادی در منطقه باشیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس همچنین اشتغال روستاهای میامی را نیز خواستار شد و گفت: امیدواریم تسهیلات این حوزه که متاسفانه تا کنون هیچ مقدار آن برای ۲۱هزار جمعیت این منطقه تخصیص داده نشده، به زودی محقق شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.