امام جمعه میامی تاکید کرد:

کشور نیازمند وحدت و همدلی/ شکست آمریکا در سازمان ملل

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در نماز جمعه آخرین روز مرداد ماه شهر میامی به میزبانی مسجد جامع، ضمن اشاره به توطئه‌های امروز دشمنان در قبال ایران اسلامی، بیان داشت: همدلی، همراهی و وحدت عواملی هستند که می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند. وی با بیان اینکه تحریم و تهدید دشمنان نوعی

کد خبر : 2391
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 - 22:24

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در نماز جمعه آخرین روز مرداد ماه شهر میامی به میزبانی مسجد جامع، ضمن اشاره به توطئه‌های امروز دشمنان در قبال ایران اسلامی، بیان داشت: همدلی، همراهی و وحدت عواملی هستند که می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

وی با بیان اینکه تحریم و تهدید دشمنان نوعی رجزخوانی بیهوده است، زیرا مردم ما همواره نشان داده‌اند که با وحدت در مقابل تمام این تهدیدات ایستاده‌اند، افزود: وحدت ملت ایران باعث شده تا دشمنان نتوانند توطئه‌هایشان را عملی کنند.

امام جمعه میامی به ناکامی آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این ناکامی یک شکست مفتضحانه برای آمریکا و سیاست‌های ترامپ محسوب می‌شود و حاکی از عدم اجماع بین المللی با این کشور است.

صفایی پور به مسائل داخل کشور نیز پرداخت و با بیان اینکه راه رفع مشکل اقتصادی امروز نگاه به داخل است، بیان داشت: تکیه به ظرفیت‌های مردمی و داشته‌های داخل کشور می‌تواند بسیاری از مشکلات را کاهش دهد همچنین باید از ظرفیت جوانان با خوبی بهره برد.

وی خواستار مدیریت بهتر شرایط اقتصادی توسط مسئولان شد و گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نگاه به درون باید مد نظر قرار گیرد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.