نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

نرخ بیکاری در شاهرود و میامی ۳۰ درصد است/ توزیع عادلانه اعتبارات

به گزارش میامی نیوز،علی‌اصغر خانی ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های میامی با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان اظهار داشت: نرخ بیکاری در شاهرود و میامی به ۳۰ درصد می‌رسد و این در حالی است که در برخی روستاهای این منطقه نرخ بیکاری به ۳۵ درصد نیز می‌رسد. وی با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه

کد خبر : 2464
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 21:38

به گزارش میامی نیوز،علی‌اصغر خانی ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های میامی با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان اظهار داشت: نرخ بیکاری در شاهرود و میامی به ۳۰ درصد می‌رسد و این در حالی است که در برخی روستاهای این منطقه نرخ بیکاری به ۳۵ درصد نیز می‌رسد.

وی با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه اعتبارات و تخصیص آن بر اساس شاخص‌های جمعیتی خاطرنشان کرد: حفظ حقوق مردم هر شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه در دستور کار استاندار قرار گیرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به اینکه ۳۵ درصد از خوراک دام استان سمنان در این دو شهرستان توزیع‌شده است، یادآور شد: این در حالی است که ۵۲ درصد از دام سنگین استان در شاهرود و میامی قرار دارند.

خانی بابیان اینکه باید ۶۳ درصد از خوراک دام استان سمنان بین دامداران شاهرودی توزیع شود، عنوان کرد: ۲۵۰ تن شیر موردنیاز در استان سمنان توسط دامداران این منطقه تأمین می‌شود.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.