فرماندار میامی:

بیمارستان میامی نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش میامی نیوز_احمد ملایری بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی فرمانداری با اشاره به سفر ماه گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی به میامی، بیان کرد: یکی از موضوعات مطروحه در این سفر موضوع بیمارستان امام رضا (ع) میامی بود که معاون وزیر قول تأمین

کد خبر : 2440
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 21:25

به گزارش میامی نیوز_احمد ملایری بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی فرمانداری با اشاره به سفر ماه گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی به میامی، بیان کرد: یکی از موضوعات مطروحه در این سفر موضوع بیمارستان امام رضا (ع) میامی بود که معاون وزیر قول تأمین اعتبار این پروژه را داده و تنها از شهرستان میامی، تجهیز بیمارستان را درخواسته است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، بیان کرد: از آنجا که کارهای این بیمارستان تا حدودی تمام شده سعی می‌کنیم احتمالاً تا دهه فجر شاهد بهره برداری کامل از آن باشیم.

مسیر میامی- جیلان در دست پیگیری

فرماندار میامی با بیان اینکه دومین موضوع مورد مطالبه از معاون وزیر راه و شهرسازی پروژه مسیر میامی- جیلان از مصوبات دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان سمنان بود، تاکید کرد: درباره این طرح نیز قول مساعدی اخذ شده و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

ملایری با بیان اینکه استخر میامی به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های نیمه تمام نیازمند ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد، بیان کرد: با همکاری استانداری، معاونان استاندار و برنامه بودجه و با همکاری نماینده شاهرود و میامی در مجلس در قالب پروژه‌های بسیج سال جاری در حال تأمین اعتبار هستیم و امید است که بتوانیم به زودی این طرح را نیز به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه طبق اعلام استانداری سمنان، مسئولان شهرستانی در راستای جذب اعتبارات کلی اقدامات لازم را باید انجام دهند در این راستا ما نیز در شهرستان میامی چند اولویت را در زمینه جذب اعتبارات ملی در نظر گرفته‌ایم که یکی از آنها راه روستایی است، گفت: بسیاری از روستاهای میامی نیازمند بهسازی روکش و یا راه‌های روستایی هستند.

جذب اعتبارات ملی

فرماندار میامی با بیان اینکه اعتبارات استانی و شهرستانی اجازه نمی‌دهد تا بتوانیم پروژه‌های حوزه راه روستایی را انجام دهیم، بیان کرد: در صورتی می‌توانیم راه‌های روستایی شهرستان را بهسازی کنیم که بتوانیم در راستای جذب اعتبارات ملی موفق عمل کنیم.

ملایری درباره دیگر محورهای جذب اعتبارات ملی در شهرستان، گفت: بیمارستان امام رضا (ع) و اعتبارات مورد نیاز آن تا افتتاح کامل، مسیر میامی- جیلان به خصوص در فاز نخست و توسعه زیرساخت‌ها و شاخص‌های توسعه‌ای در زمینه میراث فرهنگی، گردشگری و به ویژه توریسم در حوزه فعالیت میراث فرهنگی میامی در زمره دیگر محورهایی است که در تلاش هستیم تا بتوانیم اعتبارات ملی را در آنها جذب کنیم.

وی درباره هفته دولت و افتتاح پروژه‌هایمیامی نیز، بیان کرد: روز سه شنبه و در حاشیه سومین روز از هفته دولت، مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان توسط استاندار سمنان به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار خواهد شد.

افتتاح طرح‌های هفته دولت

فرماندار میامی با بیان اینکه مجموع پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان ۵۹ پروژه عمرانی از ۱۱ دستگاه اجرایی شامل آبفا، منابع طبیعی، امور عشایری، اوقاف و امور خیریه، راه و شهرسازی و… خواهد بود، گفت: مجموع اعتبار این پروژه‌ها ۳۲ میلیارد تومان است همچنین پنج پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش خصوصی نیز طی ایام هفته دولت به بهره برداری می‌رسد که برای این طرح‌ها ۱۷ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

ملایری با بیان اینکه در میامی طی هفته دولت سه پروژه دولتی نیز کلنگ‌زنی می‌شوند، بیان داشت: این پروژه‌ها مرتبط با اداره برق، آبفا و برق هستند که مجموع آنها سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارند.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.