فرمانده سپاه ناحیه میامی :

۱۰۰ عنوان ویژه برنامه دفاع مقدس در میامی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، ابوالقاسم کشاورزیان پیش از ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی سپاه میامی اظهار داشت: ۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه دفاع مقدس در میامی با رویکرد فضای مجازی برگزار می‌شود. وی با تأکید بر اینکه در شرایط کرونایی هرگونه تجمع و برگزاری مراسم به‌صورت حضوری و گسترده ممنوع است، افزود:

کد خبر : 2597
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1399 - 14:11

به گزارش خبرنگار میامی نیوز ، ابوالقاسم کشاورزیان پیش از ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی سپاه میامی اظهار داشت: ۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه دفاع مقدس در میامی با رویکرد فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط کرونایی هرگونه تجمع و برگزاری مراسم به‌صورت حضوری و گسترده ممنوع است، افزود: ۴۰ عنوان برنامه مستقل در سطح شهرستان و حوزه‌های بسیج و رده‌های مقاومت برگزار می‌شود.

دیدار با ۱۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس در میامی

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سوم خرداد آغازشده و تا پایان سال ادامه دارد، تصریح کرد: دیدار با یک هزار و ۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس در میامی تا پایان سال جاری در دستور کار است.

کشاورزیان بابیان اینکه جنگ تحمیلی درواقع مقابله همه‌جانبه ایران با استکبار جهانی بود، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نقطه عطفی در مسیر انقلاب اسلامی بود که امروز احیای رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان مهم‌ترین هدفی است که در برنامه‌های بسیج دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم تبیین آرمان‌های انقلابی در دوران دفاع مقدس برای نسل جدید این انقلاب بیان کرد: شعار «ما قوی هستیم» به‌عنوان شعار محوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و پاسخگویی به شبهات را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: حفظ اسلام ناب محمدی (ص)، نبرد دو جبهه حق علیه باطل وجه تشابه دفاع مقدس و نهضت حسینی است که باید گرامی بداریم.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.