فرمانده سپاه میامی :

نخستین خانه شهید شهرستان میامی افتتاح شد

سرهنگ ابوالقاسم کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز ، با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس و با همکاری نهادهای ذی‌ربط، نخستین خانه شهید میامی افتتاح شد، بیان کرد: در این خانه اسناد مرتبط با شهدای شهرستان به صورت مقطعی و فصلی گردآوری، دسته بندی و سپس حفظ و نگهداری می‌شود. وی با

کد خبر : 2602
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 - 13:35

سرهنگ ابوالقاسم کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز ، با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس و با همکاری نهادهای ذی‌ربط، نخستین خانه شهید میامی افتتاح شد، بیان کرد: در این خانه اسناد مرتبط با شهدای شهرستان به صورت مقطعی و فصلی گردآوری، دسته بندی و سپس حفظ و نگهداری می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرکز فرهنگی رسالت جمع آوری تمام اسناد مرتبط با شهدا و دفاع مقدس در شهرستان میامی شامل وصیت نامه‌های شهدا، تصاویر، اسناد، دست نوشته‌ها و… را بر عهده دارد، افزود: یکی از بخش‌های مهم رسالت این خانه شهید مستند کردن اقدامات پشت صحنه رزمندگان و مردم شهرستان میامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه گرامی داشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس محور این خانه شهید است، تاکید کرد: ترویج روحیه ایثارگری مورد نیاز نسل جوان ما از جمله اهداف راه اندازی خانه شهید در شهرستان میامی است.

کشاورزیان با بیان اینکه آثار شهدای میامی به صورت انفرادی و گروهی به شکل فصلی گردآوری و در معرض بازدید قرار می‌گیرد، بیان داشت: مدارس، نهادهای دولتی و غیر دولتی و… به بازدید از این مکان فرهنگی می‌پردازند و یک راوی نیز رسالت بیان مسائل را بر عهده خواهد داشت.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.