فرمانده انتظامی میامی:

دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در میامی ۱۷۰ درصد رشد داشت

سرهنگ دوم حسین عجم در گفت‌وگو با میامی نیوز ، ضمن بیان اینکه طی هفت ماهه سال جاری میامی به لحاظ پیشگیری از وقوع جرم و به خصوص سرقت رتبه خوبی کسب کرده است، ابراز داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر مقابله با موادفروشان در دستور کار قرار دارد که طی بازه مذکور دستگیری

کد خبر : 2750
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 - 15:46

سرهنگ دوم حسین عجم در گفت‌وگو با میامی نیوز ، ضمن بیان اینکه طی هفت ماهه سال جاری میامی به لحاظ پیشگیری از وقوع جرم و به خصوص سرقت رتبه خوبی کسب کرده است، ابراز داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر مقابله با موادفروشان در دستور کار قرار دارد که طی بازه مذکور دستگیری خرده‌فروشان ۱۷۰ درصد رشد داشته است.

وی ضمن بیان اینکه طی هفت ماهه سال جاری ۱۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میامی کشف‌شده است، افزود: یکی از مصادیق آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر است لذا مبارزه همه جانبه با مواد مخدر از جمله اقداماتی که در این شهرستان پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی میامی بابیان اینکه تصادفات از جمله دغدغه مسئولان به شمار می‌رود زیرا سالانه تعداد زیادی از هموطنان خود را از دست می‌دهیم، ابراز داشت: طی بازه هفت ماهه گذشته از سال جاری ۳۵ درصد کاهش تصادفات را در شهرستان شاهد هستیم.

عجم با بیان اینکه طی بازه مذکور ۱۹ درصد متوفیان و ۳۱ درصد مصدومان و مجروحان در میامی کاهش داشته است، تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز و اصلاح موارد این چنین در دستور کار قرار دارد تا این تعداد مصدوم و فوتی نیز در این شهرستان کاهش یابد.

وی بابیان اینکه یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرم است و زمانی تحقق پیدا کند، نتیجه آن سلامت اجتماعی و امنیتی جامعه خواهد بود، افزود: با توجه به اینکه کالای قاچاق یکی از موانع جهش تولید محسوب می‌شود لذا در سطح شهرستان ۴۵ درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق را طی هفت ماهه سال جاری شاهد هستیم

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.