فرمانده نیروی انتظامی میامی :

افزایش ۱۷۰ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در میامی

سرهنگ دوم حسین عجم در گفت وگو با خبرنگار میامی نیوز ، افزود : از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است. فرمانده انتظامی میامی گفت : باتوجه به  شرایط اقتصادی کشور و تورم موجود به همت مردم و تلاشگران نیروی انتظامی شهرستان سرقت های انجام شده در سطح شهرستان

کد خبر : 2694
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1399 - 15:23

سرهنگ دوم حسین عجم در گفت وگو با خبرنگار میامی نیوز ، افزود : از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی میامی گفت : باتوجه به  شرایط اقتصادی کشور و تورم موجود به همت مردم و تلاشگران نیروی انتظامی شهرستان سرقت های انجام شده در سطح شهرستان افزایشی نداشته است.

وی با بیان اینکه کشف کالای قاچاق در این شهرستان ۴۵ درصد افزایش داشته است ، تصریح کرد: مقابله با کالای قاچاق با توجه به سفارش های رهبر معظم انقلاب و در راستای تحقق شعار سال در اولویت این نیرو قرار دارد.

سرهنگ دوم عجم با بیان اینکه یکی از دغدغه های مسئولان کاهش تصادفات جاده ای است، اظهارداشت : تصادفات در سطح این شهرستان ۳۵ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد : نسبت مشابه سال گذشته در هفت ماه گذشته متوفیان تصادفات جاده ای ۱۹ درصد و مصدومان نیز ۳۱ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی میامی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم در پیشگیری از جرائم ،تصریح کرد: مردم به عنوان یک پلیس افتخاری می توانند جهت انتقاد،شکایت  و تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی با شماره ۱۹۷ تماس بگیرند.

وی گفت : در هفته نیروی انتظامی ۱۵ برنامه برگزار شد که اهدای خون ، رژه موتور سواران قانونمند دیدار با امام جمعه ، عطر افشانی گلزار شهدای میامی از مهمترین برنامه ها محسوب می شود .

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.