فرماندار میامی:

ضرورت رعایت دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا/میامی در وضعیت بحرانی

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، احمد ملایری پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا به میزبانی فرمانداری میامی تاکید کرد: برای کاهش شیوع بیماری کرونا باید با همکاری و مشارکت مردم اقدامی اساسی انجام شود. وی با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در میامی بیان کرد: حفظ سلامتی مردم و کارکنان دولتی بر هر کاری اولویت دارد

کد خبر : 2897
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 - 19:48

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، احمد ملایری پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا به میزبانی فرمانداری میامی تاکید کرد: برای کاهش شیوع بیماری کرونا باید با همکاری و مشارکت مردم اقدامی اساسی انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در میامی بیان کرد: حفظ سلامتی مردم و کارکنان دولتی بر هر کاری اولویت دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار میامی با تأکید بر اینکه بسیاری از بیماران کرونایی این شهرستان با مراجعه به بیمارستان شاهرود از آمار این شهرستان خارج می‌شوند، تصریح کرد: صنوف پرخطر باید به طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی و کاهش ساعت کاری توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ملایری بابیان اینکه صنوفی که با اقلام غذایی مردم در ارتباط هستند باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند، یادآور شد: گشت‌های بازرسی از واحدهای صنفی در میامی تشدید می‌شود و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.