رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور

طرح‌های عمرانی نیمه‎‌تمام و اولویت دار در کشور تاپایان سال به بهره برداری می رسد

سعید جغتایی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام شهرستان میامی در گفت و گو با خبرنگار میامی نیوز ، افزود : دولت برای اتمام طرح های اولویت دار اهتمام ویژه ای دارد و بسیاری از این پروژه ها تا پایان امسال و برخی نیز ابتدای سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می

کد خبر : 2876
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 - 13:55

سعید جغتایی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام شهرستان میامی در گفت و گو با خبرنگار میامی نیوز ، افزود : دولت برای اتمام طرح های اولویت دار اهتمام ویژه ای دارد و بسیاری از این پروژه ها تا پایان امسال و برخی نیز ابتدای سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه تعداد طرح های نیمه تمام در کشور بالاست ، اظهارداشت: برخی طرح های عمرانی ۱۰ الی ۱۵ برابر بودجه یکسال کشور اعتبار نیاز دارد و تعدادی از طرح‌های عمرانی که برخی از آنها پیشرفت‌های بالایی دارند، در سطح کشور و استان سمنان فعال شده و در حال اجراست.
وی ادامه داد : با توجه به ضرورت و همچنین محدودیت‌هایی که از نظر منابع مالی وجود دارد، جمع بندی طرح‌های اولویت‌دار و قابل اتمام در دستور کار قرار دارد.
رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در این بازدیدها و براساس گزارش‌هایی گرفته می شود، تصریح کرد : با جمع‌بندی و اتمام طرح های نیمه تمام بقیه پروژه های عمرانی در قالب واگذاری ، مشارکت و روش های دیگر تامین اعتبار می شود.
وی گفت : در سفر به استان سمنان طرح‌ها و پروژه‌هایی که از آنها بازدید داشتیم و با گزارشی که تهیه می‌شود با ارائه به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جمع.بندی و تامین اعتبار می‌شود.
رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های در حال اجرای شهرستان میامی شامل بیمارستان امام رضا(ع) ، طرح بهسازی و آسفالت جاده میامی – جیلان بازدید کرد.
به گزارش میامی نیوز ، برخی طرح های عمرانی نیمه تمام شهرستان میامی شامل استخر سرپوشیده، بیمارستان امام رضا(ع) و محورهای مواصلاتی قدمت بالایی دارد و تامین بودجه مرهمی بر اتمام این طرح ها خواهد بود.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.