مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان :

محور عباس آباد – کاهک در استان سمنان تا پایان امسال افتتاح می‌شود/میامی – سبزوار یکی از پرحادثه ترین محورهای ارتباطی در استان سمنان

به گزارش میامی نیوز ، امیر عمیدی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی نیمه تمام شهرستان میامی در گفت وگو با خبرنگار میامی نیوز ، افزود : این محور در حوزه استحفاظی این شهرستان به طول ۳۰ کیلومتر بود که ۱۸ کیلومتر وضعیت نامناسبی داشت و با تلاش پیمانکار ۱۰ کیلومتر آن آماده

کد خبر : 2886
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 - 15:40

به گزارش میامی نیوز ، امیر عمیدی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی نیمه تمام شهرستان میامی در گفت وگو با خبرنگار میامی نیوز ، افزود : این محور در حوزه استحفاظی این شهرستان به طول ۳۰ کیلومتر بود که ۱۸ کیلومتر وضعیت نامناسبی داشت و با تلاش پیمانکار ۱۰ کیلومتر آن آماده بهره برداری و هشت کیلومتر از آن باقی‌مانده است.

وی ادامه داد: محور میامی – سبزوار یکی از نقاط حادثه خیز و از اصلی‌ترین راه‌های مواصلاتی در استان است که با اتمام هشت کیلومتر باقی‌مانده تا اسفند ماه امسال، قبل از شروع ترافیک نوروزی، آماده بهره‌برداری می‌شود.

عمیدی گفت : با توجه به اینکه باند قدیم این محور هندسی نبود، با مطالعات انجام شده و تخصیص اعتبار از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، این طرح آغاز شد و تاپایان سال جاری به بهره برداری کامل خواهد رسید.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان گفت: رفع نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه برای هشت کیلومتر باقیمانده این محور قیر مورد نیاز ساخت جاده تامین شده است ، اظهارداشت: تجهیزات کارگاهی پیمانکار آماده تکمیل این طرح است، و در صورت مساعد بودن هوا، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

عمیدی با بیان اینکه ۲ هزار تن قیر برای روکش آسفالت این طرح تامین شده است، افزود: برای تکمیل محور میامی – کاهک ۱۵۰ میلیارد ریال تخصیص اعتبار شد.

محور میامی – سبزوار یکی از پرحادثه ترین محورهای ارتباطی در استان سمنان است و سالانه دستکم ۸۰ نفر در این محور براثر سانحه رانندگی جان خود را از دست می دهند.

این محور که بخشی از جاده ترانزیتی تهران – مشهد بشمار می‌رود، هرساله بیش از ۲۰ میلیون تن از آن گذر می کنند و از نقاط حادثه خیز محسوب می شود.

از میامی تا سبزوار حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله است، اما بخشی از این راه موسوم به ۳۰ کیلومتری عباس آباد -کاهک از وضعیت نامناسبی برخوردار است .

مجموع راه های شهرستان میامی ۵۷۰ کیلومتر است که حدود۳۴۰ کیلومتر راه روستایی می باشد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.