فرماندار میامی:

انجمن کتابخانه های عمومی میامی، انجمن برتر استان سمنان شناخته شد

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،احمد ملایری در نشست انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان به میزبانی کتابخانه عمومی شهر میامی با اشاره به کسب رتبه انجمن برتر استانی طی دو سال اخیر توسط انجمن کتابخانه های میامی، گفت: اعضای انجمن کتابخانه های عمومی، موثران و پیشکسوتان در راستای اعتلای فرهنگ کتابخوانی , بی ریا و

کد خبر : 2960
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 10:12

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،احمد ملایری در نشست انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان به میزبانی کتابخانه عمومی شهر میامی با اشاره به کسب رتبه انجمن برتر استانی طی دو سال اخیر توسط انجمن کتابخانه های میامی، گفت: اعضای انجمن کتابخانه های عمومی، موثران و پیشکسوتان در راستای اعتلای فرهنگ کتابخوانی , بی ریا و بدون توقع و دلسوزانه تلاش می کنند .


وی با بیان اینکه انجمن خیرین نیز نگاه ویژه به اندیشه انسان سازی که سرمایه یک جامعه , یک نظام , با فرهنگ کتابخوانی شروع خواهد شد، بیان کرد: آغاز راه توسعه و پرورش و نجات یک ملت و یک جامعه , آگاهی و استفاده از منابع که ریشه در کتاب دارد.


وی افزود: در شرایط کنونی کتاب می تواند بهترین دوست برای نسل جوان باشد جامع ترین کتاب ها که قرآن کریم می باشد می تواند الگوی بسیارخوبی برای تمامی نسل ها باشد . بنیه نظام و سرمایه اجتماعی ، نسل جوان هستند که باید پرورش پیدا کنند .


در این جلسه جا دارد از همت و دل سوزی انجمن خیرین کتابخانه در شهرستان میامی که به فکر نسل های آینده هستند , تقدیر تشکر نمایم.


فرماندار میامی گفت: امیدواریم با حمایت های مالی همه دستگاه های دولتی شاهد افزایش رشد چشمگیر فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان میامی باشیم.

شهردار میامی نیز در سخنانی از اعضای انجمن کتابخانه شهرستان میامی تقدیر نمود و اعلام نمودند: بوستان کتاب که کارهای زیرساختی ان انجام شده و المان کتاب را در آنجا نصب خواهیم کرد و ضمنا در نظر داریم در ایستگاه های تاکسی و مکانهای پر تردد قفسه‌های کتاب ایجاد کنیم .

در پایان این جلسه از احمد ملایری، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان میامی توسط مهندس طاهریان مدیر کل کتابخانه های استان تقدیر شد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.