مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان :

برگزاری طرح مشاوره در مسجد درشهرستان میامی

 به گزارش خبرنگار میامی نیوز؛حجت الاسلام سید علی موسوی با اشاره به برگزاری طرح مشاوره در مسجد در شهرستان میامی،گفت: این طرح در راستای طرح ملی سفیران اجتماعی در کانون های فرهنگی هنری شهرستان میامی در حال برگزاری است که در اولین مرحله با استقبال خوب مردم شهر رضوان بخش کالپوش در شهرستان میامی برخوردار

کد خبر : 2969
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 8:27

 به گزارش خبرنگار میامی نیوز؛حجت الاسلام سید علی موسوی با اشاره به برگزاری طرح مشاوره در مسجد در شهرستان میامی،گفت: این طرح در راستای طرح ملی سفیران اجتماعی در کانون های فرهنگی هنری شهرستان میامی در حال برگزاری است که در اولین مرحله با استقبال خوب مردم شهر رضوان بخش کالپوش در شهرستان میامی برخوردار بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه مسجد مکان امن و محلی برای بر طرف شدن نیازهای عمومی جامعه مسلمین است،افزود: در همین راستا اگر مسجد بتواند نیازهای اولیه و ضروری مردم را بر طرف نماید، مطمئنا به زودی به یک مکان برای رجوع غالب مردم تبدیل می‏شود.

وی با بیان یانکه یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز مباحث مشاوره می‏باشد،بیان کرد: طرح ملی سفیران اجتماعی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه ای را برای بهره مندی مردم از حضور مشاوران در مسجد فراهم کرده است که در شهرستان میامی مشاوران مختلفی در این طرح فعالیت داشته اند.


حجت الاسلام موسوی توجه به آسیب های اجتماعی محلات یکی از وظایف اصلی مساجد می باشد که طرح ملی سفیران اجتماعی با محوریت مسجد در همین راستا فعالیت می کند و تلاش می کند با شناسایی آسیب های اجتماعی برای مبارزه با آسیبها تلاش کند.

وی افزود: در این دوره دکتر رستمی،از اساتید حوزه و دانشگاه به اعضا ارائه مشاوره داشته و حجت الاسلام بهرامی،امام جمعه کالپوش نیز از این طرح بازدید کردند.

جاذبه ها

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.