امام جمعه کالپوش :

دلیل پایداری انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است

به گزارش خبرنگار میامی نیوز؛حجت الاسلام اسماعیل بهرامی در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر که امروز سه شنبه ۷ بهمن ماه در مسجد جامع شهر رضوان برگزار شد، گفت: برنامه‌های امسال، تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و برنامه‌ریزی صورت گرفته بر محور مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا معطوف شده است. امام جمعه کالپوش

کد خبر : 2963
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 8:23

به گزارش خبرنگار میامی نیوز؛حجت الاسلام اسماعیل بهرامی در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر که امروز سه شنبه ۷ بهمن ماه در مسجد جامع شهر رضوان برگزار شد، گفت: برنامه‌های امسال، تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و برنامه‌ریزی صورت گرفته بر محور مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا معطوف شده است.

امام جمعه کالپوش شهرستان میامی افزود:با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا سبک زندگی نیز تغییر نموده و می بایست هم گام با جامعه در جهت پیش بینی برنامه های فرهنگی و هنری قدم برداریم و برنامه های متناسب در فضای مجازی پیشبینی نمایم.

وی با اشاره به نقش مهم مساجد در طول انقلاب اسلامی بیان کرد:ارکان مسجد در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر با هم هماهنگ باشند و در اجرای برنامه های ۱۰ شب ۱۰ مسجد و روستا همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام بهرامی به اشاره به اهمیت فضاسازی روستاها و شهر رضوان به عنوان مرکز بخش کالپوش،افزود: شهرداری رضوان ضمن تزئین کلی شهر از تمامی ظرفیت ها برای جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنند وانتظار می رود  دستگاه اجرایی نیز با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

امام جمعه کالپوش همچنی به اجرای ویژه برنامه روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: به توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا به احتمال قوی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بصورت حضوری برگزار نخواهد شد و برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا بتوانیم بصورت مجازی این مراسم باشکوه را داشته باشیم و اقامه نماز جماعت با حضور مردم روستاهای مختلف با حضور ائمه جماعات و مردم روستاها در مسجد جامع شهر رضوان صورت خواهد گرفت.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.