امام جمعه میامی:

دستاوردهای دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور روز چهارشنبه در مراسم آغاز برنامه های هفته بزرگداشت دفاع مقدس شهرستان میامی افزود: خاطرات جنگ تحمیلی با بیان  ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان باید به نسل های آینده منتقل شود.امام جمعه میامی گفت: الگوگرفتن از دوران دفاع مقدس برای دانشجویان و دانش آموزان ضرورت دارد.

کد خبر : 3070
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 12:37

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور روز چهارشنبه در مراسم آغاز برنامه های هفته بزرگداشت دفاع مقدس شهرستان میامی افزود: خاطرات جنگ تحمیلی با بیان  ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان باید به نسل های آینده منتقل شود.
امام جمعه میامی گفت: الگوگرفتن از دوران دفاع مقدس برای دانشجویان و دانش آموزان ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در جنگ تحمیلی با کمترین امکانات  بر دشمن پیروز شدند، اظهارداشت: نیروهای بسیج مردمی،نیروهای نظامی و انتظامی در طول هشت سال دفاع مقدس با وحدت و اطاعت از ولایت ‌فقیه نه تنها بر دشمن غاصب بلکه بر جبهه گسترده استکبار جهانی  پیروز شدند.

صفایی پور علت تداوم دشمنی استکبار نسبت به  ایران اسلامی را ایستادگی مردم و مسوولان بر ارزش‌های دینی و انقلابی دانست و تصریح کرد: همانطور که رزمندگان در جبهه ها مقاومت کردند امروز هم باید در برابر هجوم دشمنان ایستادگی شود

 فرماندار میامی نیز در این مراسم با بیان اینکه ثمره خون شهدا باعث اقتدار کشور شده است،افزود: باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم تا به کشور آسیبی وارد نشود.

احمد ملایری با اشاره به اینکه دشمنان از ظرفیت عظیم بسیج مردمی ایران هراس دارند، تصریح کرد: با تکیه بر توان داخلی در بخش های مختلف نظامی و غیرنظامی با وجود نخبگانی بزرگ شاهد پیشرفت در کشور هستیم.

فرماندار میامی رزمندگان اسلام را مصداق مجاهدان فی سبیل الله دانست و، اظهار داشت: جنگ تحمیلی آزمون مردانی بزرگ بود که با توکل به نیروی ایمان پیروزی را به ارمغان آوردند.
عطر افشانی گلزار شهدا، رژه خودرویی و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های امروز در میامی بود.
۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

مردم میامی در دوران دفاع مقدس ۱۴۳ شهید تقدیم انقلاب کردند و شهید سیدکاظم موسوی از شهدای حادثه هفتم تیر شهید شاخص این شهرستان است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.